Δυστηχώς είναι φορές που ξυπνάς και δεν μπορείς να θυμηθείς ούτε το όνομα σου. Βέβαια είναι και φορές που θέλεις να θυμάσαι το ποια είσαι και αυτήν την στιγμή αυτό θα ήθελα να μου συνέβαινε.
Το φως του ήλιου με είχε βγάλει από τον τρυφερό ύπνο μου και για να ξυπνήσω ολοκληρωτικά τέντωσα όλο μου το σώμα μέσα στα ζεστά παπλώματα. Τα σκεπάσματα μετακινήθηκαν με αποτέλεσμα να ξεσκεπάσουν τον αριστερό μου ώμο και το κρύο γρήγορα τον αγκάλιασε. Ο πονοκέφαλος δεν με βοήθησε αρκετά να βρω ποιο μέρος του σώματος μου ήταν αυτό που κρύωνε. Μόνο όταν σηκώθηκα από το μαλακό μαξιλάρι μου και το πάπλωμα έπεσε από πάνω μου αποκαλύπτοντας το γυμνό σώμα μου. Αυτόματα τα χέρια μου σκέπασαν πάλι το σώμα μου και το μυαλό μου έψαχνε μια λογική εξήγηση. Κοίταξα το δωμάτιο γύρω μου, όμως δεν μου θύμιζε απολύτως τίποτα. Προσπάθησα να σκεφτώ τι είχα κάνει εχθές το βράδυ πριν καταλήξω εδώ πέρα, όμως δεν είχα καμία πρόοδο. Βρισκόμουν μέσα σε ένα δωμάτιο μόνη με τα ρούχα μου σκορπισμένα στο πάτωμα. Λογικά ήμουν σε κάποιο ξενοδοχείο, διότι η διακόσμηση ήταν πολύ συγκεκριμένη.
Μπήκα στην τουαλέτα μήπως ήταν εκεί κάποιος, όμως δεν βρήκα κανέναν. Εντόπισα την τσάντα μου πάνω σε μια καρέκλα και άρχισα να ψάχνω το κινητό μου. Μόλις το άνοιξα είδα είκοσι κλήσεις από τον Φίλιπ και άλλα τόσα μηνύματα. Τον πήρα αμέσως τηλέφωνο και περίμενα να μου απαντήσει έχοντας το άγχος να με τρωει από μέσα μου.
<Λίζα?> Ακούστηκε ταραγμένος και λαχανιασμένος.
<Φίλιπ!> Είπα αφήνοντας τον εαυτό μου να ξεσπάσει σε λυγμούς, επειδή δεν ήξερα που βρισκόμουν.
<Κορίτσι μου που είσαι? Έχω φάει όλο τον τόπο. Γιατί δεν μου απαντούσες? Έχει πάει μεσημέρι και έχεις εξαφανιστεί από εχθές το βράδυ που τελείωσαμε με την εταιρεία> Ακουγόταν τρομαγμένος και λογικό ήταν από τα αναφιλητα μου.
<Φίλιπ δε ξέρω που βρίσκομαι. Δεν θυμάμαι τίποτα από εχθές και ξύπνησα σε ένα κρεβάτι γ...> Δεν ολοκληρωσα, γιατί ένιωσα ντροπή και αηδία να με κατακλείει.
<Λίζα θέλω να ηρεμίσεις> Πήρε μια βαθιά ανάσα για να πάρει δύναμη κι αυτος και συνέχισε. <Θέλω να ντυθείς και να ψάξεις στο μέρος που είσαι και να βρεις κάτι σχετικό με το που είσαι> Είπε ήρεμα και εγώ του απάντησα με ένα μουγκρητό. <Ωραία!> Ξεφύσιξε και εγώ έβαλα σε ανοιχτή ακρόαση το κινητό, μήπως πει κάτι όσο ντυνόμουν.
STAI LEGGENDO
Κάνε με δική σου!
Storie d'amoreΤι γίνεται όταν η γονείς σου, σου ετοιμάζουν έναν γάμο, πίσω από την πλάτη σου? Τι γίνεται όταν φτάνεις στα σκαλιά της εκκλησιάς και δεν έχεις δει ούτε μια φορά τον μέλλοντα σύζυγο σου? Μα για στάσου ποιος είπε ότι θα φτάσω μέχρι τα σκαλιά της εκκλη...