Αναμένα κορμιά

9.4K 389 23
                                    

<Που είχαμε μείνει?> Έκλεισαν οι πόρτες του ασανσέρ και ξεκίνησε να ξεντύνετε.

<Μείναμε στο σημείο που σου έλεγα ότι ξενέρωσα και χάλασες μια από τις φαντασιώσεις μου> Του υπενθύμισα και κόλλησα την πλάτη μου στην γωνία με τα χέρια σταυρωμένα κάτω από το στήθος.

<Ας συνεχίσουμε λοιπόν από εκεί που σταματήσαμε> Είπε πλησιάζοντας προς την μεριά μου, όμως τέντωσα το χέρι μου και τον σταμάτησα ακουμπώντας το δάχτυλο μου στο στήθος του.

<Δεν κατάλαβες καλά. Τώρα άργησες> Και κούνησα το χέρι μου να απομακρυνθεί.

<Άργησα? Συγνώμη που δεν θέλω να μου αρρωστήσετε κυρία Γουόραλντ> Άρχισε να ξεκουμπώνει το πουκάμισο. 

<Μην ξεντύνεσε. Μπορεί κάποιος να πατήσει το κουμπί και να...> Και πριν προλάβω να ολοκληρώσω την πρόταση μου πάτησε το stop και το ασανσερ ακινητοποιήθηκε και άρχισε να βαράει η σειρίνα. <Τζον τι κάνεις!> Έτρεξε να πατήσω πάλι το κουμπί, όμως έβαλε το σώμα του μπροστά. 

<Δώσε μου ένα λεπτό να πάρω ένα τηλέφωνο και μετά δεν μας ενοχλέι κανείς> Είπε και με το ένα του χέρι κρατούσε τον ώμο μου για να με κρατάει μακριά από το κουμπί και με το άλλο έβγαλε το κινητό του. <Απενεργοποήσε τον> Είπε και έκλεισε το τηλέφωνο. <Που είχαμε μείνει? Αααα ναι! Προσπαθούσες να πατήσεις το κουμπί> Tα χέρια του έπιασαν απότομα τους γοφούς μου, με σήκωσε και με κόλλησε πάνω στον καθρέφτη του ασανσέρ. <Ήθελες σεξ σε δημόσιο χώρο. Έλαν να πραγματοποιήσουμε τις ωραίες ιδέες που βγάζει το μικρό σου μυαλουδάκι> Είπε και άρχισε να φιλάει τον λαιμό μου που είχε αποκτήσει κάποια σημάδια από πριν. 

<Όλο το κτήριο δικό σου είναι. Εσύ τώρα που βλέπεις τον δημόσιο χώρο δεν ξέρω> Είπα προσπαθώντας να αντισταθώ στα χάδια του. 

<Σε λίγο θα δεις που θα αρχίσουν να βαράνε τις πόρτες επειδή δεν λειτουργεί το ασανσέρ> Μου χαμογέλασε και εκείνη την στιγμή το ασανσέρ κουνήθηκε απότομα προς τα πάνω και ξεκίνησε να λειτουργεί.

<Αυτό να υποθέσω ότι συμπεριλαμβάνεται μέσα στα σχέδια σου εεε?> Τον κορόιδεψα και αμέσως με άδησε κάτω και πήρε το τηλέφωνο στα χέρια του, ενώ το ασανσέρ σταμάτησε στον 25ο όροφο. <Καλύτερα να κουμπωθείς> Τον προηδοποίησα και οι πόρτες άνοιξαν ενώ εκείνος είχε μείνει με το πουκάμισο ανοιχτό και τους καπνούς να βγαίνουν από τα αφτιά του. <Γεια σας> Χαιρέτισα τις καθαρίστριες που είχαν μείνει ακίνητες στο θέαμα μπροστά τους. <Μπορείτε να περάσετε> Έκανα χώρο, όμως εκείνες παρέμειναν στην θέση τους μέχρι να κλείσουν οι πόρτες. 

Κάνε με δική σου!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora