<Πιστεύω να ξες να πλένεις πιάτα> Είπε καθώς μου έφερνε δικό του πιάτο.
<Ναι. Αυτό μπορώ να το κάνω> Τον επιβεβαίωσα και έκανα στην άκρη για να βάλει το πιάτο στον νεροχύτη.
<Μπράβο το καλό κορίτσι> Και μια γρήγορη ξυλιά χτύπησε τον πισινό μου.
<Εεεε...>
<Συμμάζεψε λίγο μέχρι να ελέγξω εγώ κάτι έξω> Είπε και βγήκε έξω πριν προλάβω να παραπονεθώ.
Το καλό ήταν ότι θα είχα λίγα λεπτά μόνη, ακόμα κι αν αυτά τα ελάχιστα λεπτά έκανα δουλειές. Είχαμε περάσει το πρώτο ήρεμο πρωινό μας. Είχαμε μοιραστεί το ίδιο φαΐ μέχρι να ετοιμαστούν οι υπόλοιπες τηγανίτες. Είχα καθίσει στα γόνατα του και με είχε ταΐσει. Άλλες φορές μου έδινε τον χώρο μου και με άφηνε να φάω μόνη, καθώς εκείνος μαγείρευε.
Ορισμένες θα έλιωναν στην σκέψη να έχουν έναν τέτοιο άντρα στην κουζίνα τους και να του μαγειρεύει. Αλλά εγώ δεν έπρεπε να το νιώσω αυτό. Δεν θα ήταν σωστό. Είχα κάτι που έπρεπε να ολοκληρώσω πρώτα. Τα όνειρα που έκανα από μωρό θα γινόντουσαν σκόνη, αν ένιωθα αισθήματα για εκείνον.
Τα χέρια μου πήγαιναν μηχανικά και έπλεναν τα δύο πιάτα που είχαν απομείνει. Δύο ποτήρια στην άκρη. Μία σπάτουλα και δύο μαχαιροπίρουνα. Όλα ήταν από δύο. Σε λίγο θα έστρωνα ένα διπλό κρεβάτι. Το νέο μου κρεβάτι...
<Τι θα κάνω?> Ρώτησα τον εαυτό μου φωναχτά και έβαλα το πλέον πλυμένο πιάτο στην άκρη με τα υπόλοιπα που είχα πλύνει.
<Τώρα μιλάς και μόνη σου?> Άκουσα την φωνή του,
Ενώ θα έπρεπε να είχα τρομάξει έγινε ακριβώς το αντίθετο. Πλέον μου είχε γίνει συνήθεια να ακούω την φωνή του από εκεί που δεν το περίμενα. Είχα αρχίσει να τον αισθάνομαι παντού. Έκανε την παρουσία του αισθητή με κάθε τρόπο. Είτε με το βλέμμα του, είτε με τον τρόπο που ανάσαινε. Άρχιζε να μπαίνει στην καθημερινότητα μου χωρίς να το θέλω.
<Μερικές φορές ναι> Είπα και έκλεισα την βρύση, βάζοντας το τελευταίο πιάτο μαζί με τα υπόλοιπα.
<Τι θα έλεγες να πάμε μία βόλτα με το jet ski?> Έγειρε και ακούμπησε πάνω στον πάγκο της κουζίνας, βάζοντας τα χέρια του στο στήθος του.
<Δεν θα ήταν άσχημη ιδέα> Γύρισα και τον κοίταξα χαμογελώντας.
Αν και ένιωθε σφιγμένος μπορούσε εύκολα να διακρίνει κάποιος ότι χάρηκε με την απάντηση που του έδωσα. Δεν υπήρχε περίπτωση να του πω όχι. Είχα μεγάλη τρέλα με τα θαλάσσια σπορτ. Με τους φίλους μου έκανα συνέχεια όταν βρισκόμασταν σε διακοπές. Οπότε η απάντηση μου σίγουρα θα ήταν θετική.
YOU ARE READING
Κάνε με δική σου!
RomanceΤι γίνεται όταν η γονείς σου, σου ετοιμάζουν έναν γάμο, πίσω από την πλάτη σου? Τι γίνεται όταν φτάνεις στα σκαλιά της εκκλησιάς και δεν έχεις δει ούτε μια φορά τον μέλλοντα σύζυγο σου? Μα για στάσου ποιος είπε ότι θα φτάσω μέχρι τα σκαλιά της εκκλη...