<Είσαι καλά?> Με ρώτησε ενώ το τρέμουλο στα χέρια του μεγάλωνε όλο και περισσότερο και με το ζόρι μπορούσε να πληκτρολογήσει στο κινητό του τον αριθμό του γιατρού.
<Ναι Τζον μου, είμαι καλά... προς το παρόν> Συμπλήρωσα και έπαιρνα βαθίες ανάσες για να χαλαρώσω, όμως η εικόνα του φοβησμένου Τζον δεν με βοηθούσε καθόλου.
<Γιατρέ!?> Φώναξε στο τηλέφωνο και με τρόμαξε ακόμα περισσότερο. <Μ' ακούτε?>
<Και να μην σε άκουγε από το τηλέφωνο δεν πειράζει, μέχρι το σπίτι του πρέπει να έφτασαν οι φωνές σου> Είπα αλλά δεν έδωσε σημασιά.
<Σπάσανε τα νερά τι κάνουμε?> Τον ρώτησε αυτήν την φορά πιο ήρεμα, αλλά με την ίδια ταραχή.
<Τζον σε παρακαλώ φέρε μου τον γιατρό ή βαλ' τον σε ανοιχτή ακρόαση>
Η αγουροξυπνημένη φωνή του γιατρόυ ακούστηκε σε όλο τα σαλόνι μολιςπάτησε το κουμπί της ακρόασης και ένιωσα λίγο καλύτερα που μέσα στην ταραχή του ο Τζον μπορούσε να κάνει ότι του έλεγα προς το παρόν.
<Σίγουρα έσπασαν τα νερά και δεν είναι κολπικές εκκρίσεις?>
<Σεμπάστιαν είναι πολλά υγρά δεν νομίζω> Του απάντησα και ο Τζον με κοίταξε.
<Από πότε ξεκίνησες να τον λες με το κανονικό του όνομα?>
<Τότε πρέπει να δείτε την διαστολή> Ακούστηκε ο γυναικολόγος από το τηλέφωνο και δεν ήξερα σε ποιον να απαντήσω.
<Τζον σταμάτα> Ψιθύρισα και επικεντρώθηκα σε αυτά που είπε ο γυναικολόγος. <Μωρό μου πρέπει να δει πόση διαστολή έχω> Του είπα και τον έσπρωξα να κάτσει στον καναπέ δίπλα από τα πόδια μου και τα άνοιξα για να μου αφαιρέσει το εσώρουχο.
<Τι να κάνω?> Ρώτησε τρομαγμένος και τραβήχτηκε μακριά μου.
<Πρέπει να δείς πόσο έχει ανοίξει ο τράχηλος για να δούμε σε ποιο στάδιο και φάση του τοκετού βρίσκεται!> Φώναξε ο γιατρός από το κινητό.
<Μάλιστα!> Πήρε μια βαθία ανάσα και έκατσε στον καναπέ. <Δεν υπάρχει περίπτωση να βρω κανένα κεφάλι ή χέρι όπως εμφανίζεται στις ταινίες>
<Το μόνο χέρι που θα δείς θα είναι το δικό μου που θα σε μουτζώνει με τις βλακείες που λες!> Του φώναξα και έπιασα το μέτωπο μου που είχε αρχίσει να ιδρώνει. <Ανάθεμα τις ταινίες που βλέπεις!> Ξέσπασα και στην συνέχεια άκουσα τον γιατρό να μου λέει να πάιρνω βαθιές εισπνοές και εκπνοές.
YOU ARE READING
Κάνε με δική σου!
RomanceΤι γίνεται όταν η γονείς σου, σου ετοιμάζουν έναν γάμο, πίσω από την πλάτη σου? Τι γίνεται όταν φτάνεις στα σκαλιά της εκκλησιάς και δεν έχεις δει ούτε μια φορά τον μέλλοντα σύζυγο σου? Μα για στάσου ποιος είπε ότι θα φτάσω μέχρι τα σκαλιά της εκκλη...