Άνοιξα την πόρτα της κρεβατοκάμαρας και βρήκα την ανοιχτή την ντουλάπα και τα συρτάρια. Χάιδεψα τις κρεμάστρες με τα δικά μου ρούχα μιας και ήταν τα μόνα που γέμιζαν την ντουλάπα. Κατέβασα την δική μου μπεζ βαλίτσα και την άνοιξα πάνω στο κρεβάτι. Έβγαλα και τα δικά μου ρούζα αδείαζοντας, την κάποτε παραγεμισμένη ντουλάπα από τα πολλά συνολάκια μας. Τα έβαλα άτσαλα μέσα χωρίς να με νοιάζει αν θα τσαλακωθούν. Ήθελα να φύγω γρήγορα από το σπίτι. Δεν άντεχα να μείνω κάπου που δεν ανήκω. Έκλεισα την βαλίτσα και την κατέβασα κάνοντας προσεκτικές κινήσεις, γιατί ένιωθα κάπιες ενοχλήσεις στην κοιλιά μου.
Ξάπλωσα λίγο στο κρεβάτι και πήρα το δικό του μαξιλάρι. Κάθε φορά που έλειπε σε ταξίδι ή αργούσε να γυρίσει το αγκάλιαζα και ηρεμούσα μυρίζοντας το άρωμα που είχε απομείνει πάνω στην μαξιλαροθήκη. Το κακό ήταν ότι όσο το μύριζα το συνήθιζα και μετά δεν μπορούσα να καταλάβω την μυρωδιά και πάλι έμενα μόνη." Τι γελείο! Περιμένω από ένα άρωμα να αντικαταστήσω την παρουσία του!" Σηκώθηκα και πήρα την βαλίτσα. Έκλεισα τη πόρτα από το υπνοδωμάτιο και κατέβαζα ένα ένα σκαλί την βαλίτσα.
Τα αίματα από το πάτωμα είχαν καθαριστεί. Μάλλον ο Φίλιπ τα είχε καθαρίσει, όταν ήρθε να μαζέψει τα πράγματα του Τζον και να μου φέρει κα εμένα μια αλλάξιά. Λίγο πριν βγω από την εξώπορτα του σπιτιού στάθηκα ακίνητη. Που θα πήγαινα? Αναρωτήθηκα και ένα σφύξιμο άρχισε να με ενοχλεί έντονα. Πήρα την απόφαση και έκλεισα την πόρτα πίσω μου. Έπρεπε να πάω να τον βρω και να ξεκαθαρίσω τα πράγματα.
**************************
Περίμενα υπομονετικά να ανοίξει η πόρτα του Φίλιπ. Η καρδιά μου πήγαινε να σπάσει. Είχα ιδρώσει και είχα αγχωθεί, κάτι που δεν ήταν καλό για την κατάσταση μου. Τόση ώρα μέσα στο ταξί δεν είχα σκεφτεί ούτε τι θα έλεγα. Τα είχα αφήσει όλα στον αυτοσχεδιασμό. Η πόρτα άνοιξε και μπροστά μου βρήκα ένα Φίλιπ με την οδοντόβουρτσα στο στόμα. Τα μάτια του έπεσαν αμέσως στην βαλίτσα και χωρίς να προσπαθήσει να μιλήσει και να με αφήσει να πω κάτι άνοιξε την πόρτα πιο πολύ και έκανε στην άκρη για να περάσω.
Μπήκα μέσα στο σπίτι και άρχισα να ψάχνω τον Τζον, όμως ήταν μάταιο. Δεν υπήρχε ούτε ένα σημάδι ότι ήταν εκεί. Ο Φίλιπ έκλεισε την πόρτα και αμέσως μετά πήγε στην τουαλέτα να ξεπλήνει το στόμα του από τις σαπουνάδες της οδοντόκρεμας. Άφησα την βαλίτσα στην άκρη και πήγα στον καναπέ. Περίμενα να επιστρέψει και τα πόδια μου χτυπόυσαν το πάτωμα νευρικά. Που μπορεί να είχε πάει?
STAI LEGGENDO
Κάνε με δική σου!
Storie d'amoreΤι γίνεται όταν η γονείς σου, σου ετοιμάζουν έναν γάμο, πίσω από την πλάτη σου? Τι γίνεται όταν φτάνεις στα σκαλιά της εκκλησιάς και δεν έχεις δει ούτε μια φορά τον μέλλοντα σύζυγο σου? Μα για στάσου ποιος είπε ότι θα φτάσω μέχρι τα σκαλιά της εκκλη...