<Xίλια συγνώμη!> Μπήκα μέσα στο γραφείο με φόρα και τους είδα να κάθονται κανονικά στις θέσεις τους. <Κύριε Γουόραλντ μου τηλεφώνησαν από την ρεσεψιόν και μου είπαν πως...>
<Κουμπάρε!> Με έσπρωξε και μπήκε μέσα ο Φίλιπ από το πουθενά.
<Φίλιπ> Ξαφνιάστηκε η Κρίστιν και αμέσως άρχισαν να σχηματίζονται ρυτίδες στο πρόσωπο της. <Τι γυρεύεις εδώ?> Τον ρώτησε με ένα ψεύτικο χαμόγελο.
<Είχα ραντεβού με τον Τζον για κάτι δουλειές και ήρθα λίγο πιο νωρίς μια και ήξερα ότι ήταν ελέυθερος> Είπε, αλλά τίποτα από όλα όσα έλεγε αλήθευαν. Ο Φίλιπ δεν είχε κανένα ραντεβού με τον Τζον. Στην αντζέντα δεν έγραφε τίποτα! Ο Τζον από την άλλη βρισκόταν καθισμένος άνετος στην καρέκλα του και συμφωνούσε σε ότι έλεγε ο Φίλιπ. <Τι είναι αυτό στην φούστα σου?> Την ρώτησε δείχνοντας έναν καφέ λεκέ στην άσπρη φούστα.
<Ο γλυκός μου Τζον έριξε καταλάθος τον καφέ πάνω μου!> Είπε και σηκώθηκε από την καρέκλα. "Αυτός ήταν ο αναστεναγμός που είχε ακουστεί πριν" σκέφτηκα γρήγορα και αυθόρμητα χαμογέλασα. <Εσυ αγάπη μου μην κάθεσαι!> Απευθύνθηκε σε εμένα και μου κούνησε το δάχτυλο της. <Τρέχα γρήγορα να βρεις άλλα ρούχα γιατί αποκλείεται να φύγω έτσι από εδώ!>Είπε και σταύρωσε τα χέρια της κάτω από το στήθος της.
<Με συγχωρείς αγάπη μου!> Είπα στον ίδιο τόνο. <Αλλά εγώ πληρώνομαι μόνο για να ακούω εντολές από τον κύριο Γουόραλντ και να ασχολούμε με την επιχείρηση. Αν θέλετε να υπακούω και σε άλλους...> Γύρισα προς την μεριά του Τζον. <Θα πρέπει να πάρω προαγωγή και να μεταφερθώ στο τμήμα των δημόσιων σχέσεων. Δεν θα γλύφω τζάμπα τους πελάτες σας!> Πήρα το ποτήρι με τον υπόλοιπο καφέ που είχε απομείνει και κατευθύνθηκα προς την πόρτα. <Καλή σας συνέχεια!> Είπα και έκλεισα την πόρτα.
*************************
Δεν ήταν δυνατόν! Ακόμα προσπαθούσα να καταλάβω πως βρέθηκε εδώ ο Φίλιπ αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω. Είχα σχεδιάσει να μπω στο γραφείο λέγοντας ότι με ενημέρωσε η ρεσεψιόν ότι έχει δημιουργηθεί κάποια φασαρία στο τμήμα παραγωγής και οι εργαζόμενοι αρνούνταν να δουλέψουν, όμως την ώρα που ξεκίνησα να λέω το παραμύθι μου πετάχτηκε ο Φίλιπ, που κανένας δεν με είχε ενημερώσει ότι θα ερχόταν.
Είχαν περάσει ώρες που η Κρίστιν είχε φύγει από την εταιρεία νευριασμένη με την λερωμένη της φούστα και ο Τζον βρισκόταν μόνος με τον Φίλιπ στο γραφείο. Είχα τελειώσει τις προσκλήσεις και τις είχα στείλει σε όλους όσους έπρεπε. Με είχαν πάρει από το τυπογραφείο και σε λίγο θα μου τις έφερναν. Δεν ήξερα αν έπρεπε να πάω να χτυπήσω την πόρτα και να τον ενημερώσω, ότι είχα τελειώσει μέχρι στιγμής και ότι είχε έρθει η ώρα να εργαστούμε μαζί.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Κάνε με δική σου!
RomantizmΤι γίνεται όταν η γονείς σου, σου ετοιμάζουν έναν γάμο, πίσω από την πλάτη σου? Τι γίνεται όταν φτάνεις στα σκαλιά της εκκλησιάς και δεν έχεις δει ούτε μια φορά τον μέλλοντα σύζυγο σου? Μα για στάσου ποιος είπε ότι θα φτάσω μέχρι τα σκαλιά της εκκλη...