Ταινία

8.1K 395 27
                                    

<Τζον?> Του χάιδεψα το αφτί ενώ κοιμόταν.

<Μμμ...> Μούγκρισε και άλλαξε πλευρό, παίρνοντας με στην αγκαλιά του.

<Ξύπνα!> Είπα τσιριχτά και γέλασα, επειδή έχωσε το κεφάλι του στον λαιμό μου.

<Κακία γυναίκα! Δεν αφήνεις τον άντρα σου να ξεκουραστεί> Παραπονέθηκε και  έπεσε πάνω μου ρίχνοντας όλο το βάρος πάνω μου.

Όταν γυρίσαμε από την βόλτα με το Jet ski  ο ενθουσιασμός μου, η χαρά που ένιωθα εκεί έβγαλαν ένα πρωτόγνωρο συναίσθημα στην επιφάνεια και όπως πάντα καταλήξαμε στο μαλακό κρεβάτι.

<Το ίδιο κάνει ο άνδρας μου όταν θέλω εγώ να ξεκουραστώ> Είπα και προσπάθησα να τον σπρώξω από πάνω μου.

<Ααα... δηλαδή με εκδικήσε!> Και άρχισε να με γαργαλάει. 

<Μη...Σταμάτα...> Άρχιζα να σπαρταράω από κάτω του.

<Όχι αν δεν ζητήσεις συγνώμη!> Είπε απόλυτα.

<Καλά...Καλά...Συγνώμη!> Φώναξα και επιτέλους έφυγε από πάνω μου.

<Αχ...Γυναίκα!> Αναστέναξε. <Τι ώρα είναι?> Ρώτησε και ξάπλωσε ανάσκελα, βάζοντας το αριστερό του χέρι κάτω από το μαξιλάρι μου.

<Ώρα να πάρεις ρολόι> Απάντησα σαν τα παιδάκια στο δημοτικό.

<Έχω ρολόι γυναίκα. Και είναι πανάκριβο!> Μα τι υπερόπτης! 

<Μην κάνεις επίδειξη την οικονομική σου κατάσταση!> Είπα και σηκώθηκα από το κρεβάτι.

<Και γιατί όχι?> Ρώτησε και σηκώθηκε στους αγκώνες του. 

<Γιατί αντί να κερδίζεις πόντους στο να με εντυπωσιάζεις, κάνεις το αντίθετο> Του ανακοίνωσα το νέο μας παιχνίδι και φάνηκε να του άρεσε.

<Και στους πόσους πόντους κερδίζω την εκτίμηση σας?> Ρώτησε έχοντας σχηματίσει αυτό το ανυπόφορο πονηρό χαμόγελο στα χείλη του.

<Θα το σκεφτώ και θα σας πω. Προς το παρόν ετοιμαστείτε για μπάνιο στην πισίνα> Και πήγα στο μπάνιο.

<Μα πεινάω!> Παραπονέθηκε σαν μωρό.

<Δεν είσαι μωρό Τζον! Κούνα τα χεράκια σου και θα φτιάξεις κάτι καλό για να φας> Του απάντησα και πήγα να κλείσω την πόρτα.

<Δεν θέλω να τα κουράσω τα χεράκια μου. Θέλω να τα έχω ξεκούραστα για μετά> Άκουσα και έβγαλα το  κεφάλι μου έξω από την πόρτα για να τον δω.

Κάνε με δική σου!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora