Καληνύχτα

8K 417 30
                                    


Οι έξι υπόλοιπες μέρες πέρασαν κάπως έτσι. Ταινία, γαργαλητά, βόλτες με το τζετ σκι, βράδια καθισμένοι αγκαλιά να κοιτάμε τα άστρα και μα φυσικά καυγάδες. Ευτυχώς μέσα σε αυτές τις μέρες είχαν έρθει κάποια ρούχα μας.

 Όσα βράδια είχαμε κοιμηθεί μαζί δεν κατάλαβα τίποτα, αλλά σήμερα που δεν με έπιανε με τίποτα ο ύπνος αντιλήφθηκα ότι είχε πολύ δυνατό ροχαλητό. Λογικά δεν θα το είχα καταλάβει, γιατί έχω βαρύ ύπνο, αλλά τώρα που το μάτι μου ήταν γαρίδα δεν ήταν δύσκολο να το αγνοήσω.

Με είχε σφιχτά στην αγκαλιά του και δεν μπορούσα να κουνηθώ ούτε λίγο. Το δεξί μου το αφτί νομίζω ότι έχει κουφαθεί και αρχίζει να με πιάνει φριχτός πονοκέφαλος. Αυτοί είναι οι λόγοι που έλεγε η Θεία μου να μην παντρευτώ ποτέ? Ίσως, αλλά είναι πολύ νωρίς για να καταλάβω τι την έκανε να μου το λέει συνέχεια. 

Είχαμε άλλες δεκαπέντε μέρες διακοπές και δεν είχα καταλάβει πότε είχαν περάσει. Είχαν γίνει τόσα πολλά μέσα σε αυτές τις μέρες που αν υπολογίσω το πόσο καλά πέρασα, σίγουρα τα θετικά θα κέρδιζαν. Πλάκα πλάκα μπορεί στην αρχή να τον συχαινόμουν, αλλά αυτό μέσα μυ είχε αρχίσει να αλλάζει. Από την μία δεν το θέλω, αλλά από την άλλη δεν μπορώ να το αφήσω να μην συμβεί. 

<Τζοννν...> Νιαούρισα για να ξυπνήσει.

Δεν κουνήθηκε ούτε εκατοστό. Δεν σταμάτησε ούτε για ένα δεύτερο να ροχαλίζει και με έσφιξε ακόμα ποιο δυνατά. Τέλεια!!!>

<Τζον κουνήσου!> Είπα ποιο  έντονα και σταμάτησε να ροχαλίζει. <Να σαι καλά Θεέ μου> Δόξασα τον Κύριο και προσπάθησα να βολευτώ στην αγκαλιά του.

<Γκρχρου...ψςςςς> Ακούστηκε μόλις έκλεισα τα μάτια μου.

<Έλεος ρε Τζον!> Φώναξα και σηκώθηκε αμέσως.

<Τι έγινε?> Είπε ταραγμένος και κοίταξε τριγύρω.

<Ροχάλιζεςςςςς...> Και ξάπλωσα να βολευτώ έτσι όπως ήθελα τώρα που είχα απεγκλωβιστεί από την αγκαλιά του.

<Για αυτός τον λόγο με ξύπνησες?> Ρώτησε και ξάπλωσε ανάσκελα.

<Για ποιον άλλο λόγο. Θα σε ξυπνούσα βραδιάτικα?> Ανταπάντησα με ειρωνεία και τον άκουσα να γρυλίζει.

<Μπορεί να μην αισθανόσουν καλά> Προσπάθησε να δικαιολογηθεί. <Συγνώμη τώρα στα αλήθεια με ξύπνησες επειδή ροχάλιζα?> Επανέλαβε την ίδια ερώτηση.

Κάνε με δική σου!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora