<Λίζα ξύπνα!!!> Φώναζε ο μικρός πάνω στο κρεβάτι.
<Χρήστο παράτα με!> Είπα και τον σκούντηξα να φύγει.
Όλη τη νύχτα δεν είχα κοιμηθεί. Οι ευκαιρία μου να το σκάσω είχε βγάλει φτερά και είχε πετάξει μακρυά.
<Λίζα σήκω ρε κορίτσι μου. Ήρθε η ημέρα του γάμου σου και ακόμα κοιμάσαι> Μπήκε μέσα η μάνα μου μαζί με όλο μου το σόι.
<Ποιος είπε ότι κοιμήθηκα?> Και αμέσως πετάχτηκε η θεία μου η Σόνια.
<Όλες την νύχτα πριν το γάμο δεν κοιμόμαστε καρδούλα μου> Και μου έπιασε το πιγούνι. <Έχουμε την περιέργεια πως θα είναι η πρώτη νύχτα του γάμου μας και το...>
<Θεία!!!! Είναι ο μικρός εδώ!> Πρόλαβα και την σταμάτησα πριν πει αυτό που ήθελε.
<Όσο για αυτό μικρή μου δεν χρειάζεται να ανησυχείς> Είπε η μαμά μου και έκλεισε το μάτι στις θείες μου.
<Γιατί το μετρήσατε κιόλας?> Και ακούστηκε από όλες το ιιιιι.
<Λίζα ντροπή!> Είπε η γιαγιά μου.
<Εγώ φταίω? Που ξέρουν τι έχει?>
<Δεν το ξέρουμε!> Μου φώναξε η μαμά μου. <Αλλά είτε είναι μικρό είτε μεγάλο αυτός θα βρει τον τρόπο να σε..>
<φΤΆΝΕΙ!!!! Όλοι έξω τώρα! Θα ετοιμαστώ μόνη μου!> Φώναξα και σηκώθηκα από το κρεβάτι για να τις βγάλω όλες έξω.
<Λίζα περίμενε θέλω να σε βοηθήσω!> Είπε η μαμά μου προσπαθώντας να πιαστεί από κάπου για να μείνει μέσα
<Όχι όλοι έξω!> Είπα και μόλις την έβγαλα έξω και έκλεισα την πόρτα.
<Αουυυφφφ!> Είπα και έπεσα μπροστά στην πόρτα μαζεύοντας τα πόδια μου στην αγκαλιά μου.
<Δύσκολο το να παντρεύεσαι εεε?> Με ρώτησε ο Χρήστος.
<Εδώ είσαι εσύ?> Ρώτησα και τον είδα να σηκώνεται από το κρεβάτι και να με πλησιάζει.
<Ναι. Νομίζω πως χρειάζεσαι λίγη βοήθεια> Είπε και κάθισε δίπλα μου.
<Μια χαρά τα καταφέρνω και μόνη μου>
<Το βλέπω!> Είπε και έβγαλε από την τσέπη του ένα κουτάκι.
<Τι είναι αυτό?> Τον ρώτησα και μπροστά μου είδα ένα κόσμημα που το βάζεις στα μαλλιά.
<Ξες ο μπαμπάς είναι πολύ χάλια που το πήρες τόσο...>
<Λογικό είναι! Δεν σου ανακοινώνουν κάθε μέρα ότι παντρεύεσαι!>
ESTÁS LEYENDO
Κάνε με δική σου!
RomanceΤι γίνεται όταν η γονείς σου, σου ετοιμάζουν έναν γάμο, πίσω από την πλάτη σου? Τι γίνεται όταν φτάνεις στα σκαλιά της εκκλησιάς και δεν έχεις δει ούτε μια φορά τον μέλλοντα σύζυγο σου? Μα για στάσου ποιος είπε ότι θα φτάσω μέχρι τα σκαλιά της εκκλη...