Με το που μπήκαμε στην αίθουσα όλα τα βλέμματα γύρισαν πάνω μας. Δέκα άτομα καθοντουσαν κυκλικά γύρω από ένα μεγάλο τραπέζι. Οι περισσότεροι ήταν άντρες και σε οι περισσότεροι σε μεγάλη ηλικία. Μόνο τρεις γυναίκες υπήρχαν μαζί με αυτήν που ήταν από μπροστά μου και με κάλυπτε.
Κόλλησα πάνω στον Τζον από την αμηχανία μου και εκείνος προφανώς και το κατάλαβε.
<Ο κουμπάρος λείπει!> Ψιθύρισε στο αφτί μου και με έσπρωξε μπροστά από την Τζεσικα. < Πάντα καθυστερεί αυτός ο άνθρωπος!> Και ήρθε δίπλα μου πιάνοντας το χέρι μου. <Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο μου έλειψαν αυτές οι συνεδριάσεις μας!> Τον άκουσα να λέει με ειρωνία και άρχισε να βαδίζει προς την κεντρική καρέκλα έχοντας ακόμα το χέρι μου στην παλάμη του. < Ειδικά όταν γίνονται έκτακτα και μου χαλάνε τον μήνα του μέλιτος!> Και τράβηξε με το άλλο του το χέρι μια άδεια καρέκλα και την έβαλε δίπλα από την δικιά του. Με το χέρι του μου έδειξε να καθίσω και εγώ χωρίς καμία αντίρρηση τον υπάκουσα. <Να σας ενημερώσω επίσης για την νέα μου γραμματέα!> Και αφού κάθισε με έδειξε με το δεξί του χέρι και ύστερα τα σταύρωσε, βάζοντας τα να ακουμπάνε πάνω στο σαρκώδη χείλη του. <Μέχρι να έρθει ο...> Και η πόρτα τον διέκοψε, ανοίγοντας με φόρα και μέσα μπήκε Φίλιπ. Κάθισε στην άλλη την άκρη του τραπεζιού και αφού διόρθωσε την γραβάτα του γύρισε προς την μεριά μας. Πρώτα είδε εμένα και με καλωσόρισε με ένα θερμό χαμόγελο, αλλά όταν γύρισε το βλέμμα του στον Τζον άλλαξε δέκα χρώματα. Δεν θεώρησα καθόλου περίεργη ή υπερβολική την αντίδραση του. Ο Τζον τον κατακεραύνωνε μόνο με τον τρόπο που τον κοιτούσε. Αν μπορούσαν εκείνη την στιγμή να είναι μόνη τους είμαι σίγουρη ότι ο Φίλιπ θα καθόταν σε μία καρέκλα έχοντας κάτω το κεφάλι και από πάνω του ο Τζον να κάνει βόλτες γύρω του, σαν τα όρνια.
<Ευχαριστούμε που μας κάνατε την τιμή και ΄ήρθατε πιο νωρίς σε σύγκριση με τις προηγούμενες φορές!> Τόνισε την κάθε λέξη με τον δικό του τόνο και οι μικρές συνομιλίες που ακούγονταν στην αίθουσα σταμάτησαν.
<Λοιπόν...> Σταύρωσε τα χέρια του πάνω στο γραφείο ο Φίλιπ και ένας κύριος που καθόταν δίπλα του του έδωσε κάτι χαρτιά. <Κάναμε ένα μικρό συμβούλιο με ορισμένους από εδώ μέσα. Θεώρησα όταν δεν ήταν ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς μιλάμε για ένα προϊόν, το οποίο βγαίνει τώρα στην αγορά και σε περίπτωση που γίνει το οτιδήποτε δεν θα υπάρξει καμία ζημία για την εταιρεία> Συμπλήρωσε και μία κοπέλα που καθόταν στην άκρη της πόρτας του έφερε ένα ποτήρι με νερό.
ESTÁS LEYENDO
Κάνε με δική σου!
RomanceΤι γίνεται όταν η γονείς σου, σου ετοιμάζουν έναν γάμο, πίσω από την πλάτη σου? Τι γίνεται όταν φτάνεις στα σκαλιά της εκκλησιάς και δεν έχεις δει ούτε μια φορά τον μέλλοντα σύζυγο σου? Μα για στάσου ποιος είπε ότι θα φτάσω μέχρι τα σκαλιά της εκκλη...