Δεν θα τα πάμε καλά!

8.3K 397 14
                                    

<Μωρό μου...> Έριξα τα μαλλιά μου πάνω στο πρόσωπο του και άρχισα να τα κουνάω για να τον γαργαλήσω. <Ξύπνα...!> και από εκεί που με είχε στην αγκαλιά του γύρισε πλευρό.  Ανέβηκα πάνω του περνώντας το αριστερό μου πόδι από την άλλη μεριά και τον καβάλησα. Σήμερα ήταν η πρώτη μου μέρα στην δουλειά! <Τζονάκο...> έπεσα πάνω του και άρχισα να του ψυθιρίζω στο αφτί γαργαλώντας τον με μία τουφα μου στον λαιμό. <Πρέπει να ξυπνήσεις...> Καθόμουν πάνω του πάνω από δύο λεπτά και δεν είχε κουνηθεί. <Άμα δεν σηκωθείς θα φύγω μόνη για την δουλειά και δεν θα φας πρωινό> Τον απείλησα και αμέσως άνοιξε το αριστερό του μάτι και  με κοίταξε. <Θα φάω στο γραφείο αυτό δεν είναι πρόβλημα> Και γύρισε μπρούυτα ρίχνοντας με από πάνω του.

Δεν το έλαβα κάτω. Ανέβηκα ξανά πάνω του και κάθισα πάνω στα μαλακά οπίσθια του. Αφέρεσα το πάπλωμα αφήνοντας την πλάτη του όλη ασκέπαστη και με τα νύχια μου έκανα διαδρομές σε όλη της την έκταση. Τον ένιωθα να χαλαρώνει και μόλις αναστέναξε τον γρατζούνησα σαν αγριόγατα.

<Τρελάθηκες μωρέ γυναίκα!> Και αμέσως με το δεξί του χέρι με τράβηξε να κατέβω από πάνω του ρίχνονας με στην μεριά μου. 

<Νιάου!> Τον τράβηξα να έρθει από πάνω μου και τον φίλησα. <Καλημέρα αφεντικό> Τύλιξα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και κουνήθηκα λίγο για να μπορέσει να βολευτεί κι αυτός. 

<Καλημέρα αγριόγατα!> Έπιασε το πρόσωπο μου και ένωσε ξανά τα χείλη μας.

Το ένα μου χέρι χάιδευε τα μαλλιά του και με το άλλο προσπαθούσα να πιάσω το μαξιλάρι δίπλα μου. Μόλις το έπιασα καλά τον χτύπησα στο κεφάλι και άρχισα να γελάω. Τα πόδια μου τον είχαν αγκαλιάσει και έχρι να συνέλθει από το χτύπημα τον γύρισα, για να είμαι εγώ από πάνω. 

<Θέλω να πιστευώ ότι θα μου συμπεριφέρεστε καλά στην δουλειά!> Και τον ξαναχτύπησα με το μαξιλάρι, όμως κάλυψε το πρόσωπο του με τα χέρια του και εγώ συνέχισα να τον βαράω λέγοντας και κάθε φορά μία πρόταση. <Θα με σέβεστε και δεν θα απλώσετε χέρι πάνω μου εν ώρα εργασίας!> Τον ξαναχτύπησα. <Θα πληρώνετε και τις υπερωρίες και θα έχω τον μισθό μου κάθε αρχή του μηνός! Και θα σας παρακαλούσα επειδή θα είμαι πολύ κουρασμένη να μην ζητάτε συχνά να εκτελώ τα συζυγικά μου καθήκοντα> 

Έπιασε αμέσως τα χέρια μου και σταμάτησε την κίνηση λίγο πριν το μαξιλάρι βρεθεί ξανά στο πρόσωπο του. <Όριστε? Τι εννοείτε ότι δεν θα εκτελείτε τα συζυγικά σας καθήκοντα!?> Το πρόσωπο του αγρίεψε αμέσως.

Κάνε με δική σου!Where stories live. Discover now