<Ναι κύριε Γούορανλντ γεννάτε!> Είπε χαμογελαστός και μετά γυρισέ και κοίταξε εμένα. <Τώρα το δύσκολο να δεις που θα είναι να χειριστούμε τον άντρα σου> Και έδειξε τον Τζον που είχε κολλήσει στην ποόρτα και δεν έλεγε να κουνηθεί.
<Τζον μωρό μου...> Είπα όσο πιο γλυκά μπορούσα παίρνοντας βαθίες ανάσες. <Τσακίσου και έλα δίπλα μου!> Και εκείνος έτρεξε αμέσως δίπλα μου.
<Εγώ τι πρέπει να κάνω?> Ρώτησε και τον κοιτάξαμε.
<Κυρίως ότι σου λέω εγώ, όπως για παράδειγμα να της κρατήσεις το χέρι>
Ο Τζον άρπαξε αμέσως το χέρι μου και δεν ήξερα τι με άγχωνε περισσότερο. Το γεγονός ότι ο Τζον μου είχε πιάσει το χέρι και έτρεμε σαν ψάρι κοιιτώντας τον γυναικολόγο ή ότι το μωρό όπου να ναι ερχόταν.
<Λοιπόν Λίζα μόλις νιώσεις έντονο πόνο ξανά αρχίζεις και σπρώχνεις. Θέλω να σφίγγεις σαν να προσπαθείς να ενεργηθείς> Άκουσα αυτά που είπε και ξεκίνησα να προετοιμάζω τον εαυτό μου, για να τηρήσω με ακρίβεια τις οδηγίες του.
<Είστε όντως πολύ καλός γιατρός! Κάνετε πολύ ωραίες παρομοιώσεις!> Είπε ο Τζον και του έσφιξα το χέρι πάρα πολύ δυνατά επειδή ήρθε έντονος πόνος και ξεκίνησα να κάνω όσα μου είχε πει ο γυναικολόγος μου. <Με συγχωρείς δεν θα ξαναπώ βλακεία!> Έλεγε ο Τζον και έκανε έκφραση πόνου από το πολύ σφίξιμο που ασκούσα στο χέρι του.
<Σμπρώξε Λίζα έτσι ακριβώς που σου είπα!> Φώναξε ο Σεμπάστιαν και εγώ έκανα ότι είπε συνεχίζοντας να σφίγγω το χέρι του Τζον, ενώ εκείνος μου έλεγε να ηρεμήσω και να χαλαρώσω για να του αφήσω το χέρι. <Ωραία Λίζα σταμάτα τώρα και χαλάρωσε> Είπε και έτριψε την κοιλιά μου.
<Τώρα το τρίψιμο ήταν απαραίτητο?> Γρύλισε ο Τζον μόλις συνήλθε, αλλά του το ξαναέσφιξα και γύρισε προς τα εμένα.
<Μωρό μου κάνε μου την χάρη και σταμάτα να μιλάς!> Είπα ξεφυσώντας και έπεσα στα μαξιλάρια πίσω μου, που μου είχαν βάλει για να σηκωθώ προς τα πάνω.
<Ορίστε...> Έδωσε η νοσοκόμα ένα βρεγμένο πανί στον Τζον και του έκανε νόημα να μου το βάλει στο μέτωπο.
<Πως τα πάμε γιατρέ?> Ακούστηκε η φωνή του Φίλιπ και εμφανίστηκε κρυμμένος πίσω από την πόρτα.
<Μου διάβαζες και βιβλία Φοβητσιάρη!>Ειρωνεύτηκε ξανά ο Τζον και ο γιατρός τον αγριοκοίταξε.
<Ακόμα αρχή είναι, αλλά όσο περισσότερο σπρώξει η Λίζα μας τόσο πιο γρήγορα θα βγει το μωρό> Μου χαμογέλασε και άκουσα τον Τζον να βήχει.
ESTÁS LEYENDO
Κάνε με δική σου!
RomanceΤι γίνεται όταν η γονείς σου, σου ετοιμάζουν έναν γάμο, πίσω από την πλάτη σου? Τι γίνεται όταν φτάνεις στα σκαλιά της εκκλησιάς και δεν έχεις δει ούτε μια φορά τον μέλλοντα σύζυγο σου? Μα για στάσου ποιος είπε ότι θα φτάσω μέχρι τα σκαλιά της εκκλη...