Απρόσμενη αλλαγή

7.7K 406 41
                                    

Δεν είναι και πολύ εύκολο να σε αναγκάζουν να σβήσεις το παρελθόν και να ξεκινήσεις ξανά από την αρχή. Η όλη αυτή κατάσταση σου προκαλούσε ένα χαοτικό συναίσθημα που δύσκολα κάποιος θα μπορούσε να το περιγράψει με ακρίβεια.

Η μητέρα μου με έσφιγγε με δύναμη, ενώ εγώ ακόμα προσπαθούσα να συνηδειτοποιήσω όλα όσα γίνονταν. Μου χάιδευε την πλάτη με τα χέρια της και έκλαιγε στον ώμο μου. Άκουγα την φωνή της, αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω, γιατί τα αναφιλητά της με εμπόδιζαν. Ο πατέρας μου στεκόταν ακόμα απέναντι μας και μας κοιτούσε. Τα δάχτυλα του έπαιζαν νευρικά μεταξύ τους. Ο αντίχειρας τριβόταν με τον δείκτη με δύναμη λες και προσπαθούσε να τον σπάσει. 

Δεν με είχε συγχωρέσει ακόμα και ούτε θα με συγχωρούσε. Ήμουν το πρώτο του παιδί. Από μικρή έπρεπε να ήμουν η "Κυρία Τέλεια!" να όμως που μεγαλώνοντας όλοι οι κόποι του πήγαν στράφοι. Δεν τον κατηγορώ που δεν μπορούσε να με συγχωρέσει. Οι πράξεις μου δημιούργησαν μεγάλο σκάνδαλο και σίγουρα θα ντρεπόταν για εμένα αλλά και για τον ίδιο του τον εαυτό που μεγάλωσε λάθος το παιδί του.

 Και εκεί έρχεται η ώρα που οι ματιές κόρης και πατέρα ενώνονται και αρχίζουν με τα ξίφη τους να πολέμουν. Ο άνθρωπος που φώναζα "μπαμπάκα" και  έτρεχα στην αγκαλιά του μόλις έφτανε στο σπίτι από την δουλειά λύγισε και τα μάτια του γέμισαν δάκρυα, όμως δεν τα άφησε ελεύθερα. Τα κρατούσε μέσα του και τα δάχτυλα του τώρα πιέζονταν ακόμα περισσότερο. 

Ο Τζον κατευθύνθηκε προς το μπαρ και γέμισε δυο ποτήρια με ένα πορτοκαλί υγρό. Έβαλε παγάκια και αφού ανακάτεψε το ποτήρι του ήπιε μονορούφι το περιεχόμενο του. Παρατηρούσε τον τρόπο που κοιταζόντουσαν κόρη και πατέρας. Περίμενε να δει αν το αίμα του κυλούσε στις φλέβες της. Αν το παιδί του την είχε κάνει νικήτρια. Δεν είχε σκύψει το κεφάλι, αντιθέτως κάρφωνε τον πατέρα της με ένα βλέμμα που διεκδικούσε την νίκη της χωρίς να έχει απώλειες. Το δεύτερο ποτό ήρθε πολύ γρήγορα, γιατί οι δείκτες του ρολογιού κάνανε την συνηθισμένη τους βόλτα και ποδοπατούσαν τον χρόνο. Έβλεπε ότι κανένας από τους δυο δεν υποχωρούσε κάτι που του προκαλούσε κρύο ιδρώτα. Δεν ήθελε να την δει να χάνει. Είχε περάσει πολλά εξαιτίας όλων και ακόμα περισσότερο από λάθη δικά του. Δεν της άξιζε να χάσει αυτόν τον αγώνα. 

<Έπρεπε να επιμένεις!> Είπε ο πατέρας της δίχως κανένα συναίσθημα στην χρειά της φωνής του. <Πρέπει να επιμένεις και όχι να βάζεις την ουρά κάτω από τα σκέλια και να φεύγεις!> Αύξησε τον τόνο της φωνής του, αλλά η Λίζα δεν έδειξε να πτοείται. <Αλλά τώρα βλέπω ότι έμαθες> Είπε και τα πόδια του που ήταν ακίνητα τόση ώρα άρχισαν να κουνιούνται και να την πλησιάζουν. 

Κάνε με δική σου!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang