Τα χέρια του ξεκούμπωναν σιγά σιγά τα κουμπιά του νυφικού και το ύφασμα άρχισε να φανερώνει την γυμνή μου σάρκα. Τα χέρια του ήταν μεγάλα και όταν άρχισε να μου αφαιρεί το νυφικό εκείνα ακουμπούσαν την πλάτη μου με τέτοιο τρόπο που ανατρίχιαζα. Το ένα χέρι του πήγε στην κοιλιά μου και με σήκωσε πάνω κολλώντας το σώμα μου πάνω στο δικό του. Όσο το ένα με κρατούσε το άλλο προσπαθούσε να βγάλει τα μανίκια και να αφήσει τα χέρια μου κι αυτά γυμνά. Μέχρι να τα βγάλει το πρόσωπο του είχε μπει ανάμεσα στον ώμο και τον λαιμό μου για να βλέπει και να το κάνει πιο γρήγορα.
Δεν ξέρω αν βιαζόταν να ολοκληρώσει τον γάμο μας μιας και την προηγούμενη μέρα του άλλαξα τα σχέδια, αλλά δεν φαινόταν να θέλει να κάνει κάτι βιαστικά. Τα χέρια του δεν έτρεμαν, αλλά ούτε έκαναν απότομες κινήσεις. Το μόνο που χαλούσε την ηρεμία αυτή ήταν η αναπνοή του. Ήταν βαθιά και ορισμένες φορές εξέπνεε απότομα αδειάζοντας όλο το οξυγόνο από τα πνευμόνια του.
Όταν κατάφερε να βγάλει το νυφικό από το πάνω μέρος του σώματος μου με άφησε απαλά πάλι στο στρώμα και τα χέρια του το τράβηξαν αφήνοντας και τα πόδια μου γυμνά. Ήταν όρθιος στα γόνατα και στεκόταν ακριβώς μπροστά μου. Με γύρισε ξανά ανάσκελα και κατέβηκε από το κρεβάτι. Εγώ είχα μείνει μόνο με τα άσπρα μου εσώρουχα και είχα μαζέψει τα πόδια μου από την αμηχανία που ένιωθα μπροστά του. Πήγε και κάθισε στην πολυθρόνα απέναντι που τον είχαν δει όταν είχα ξυπνήσει και πήρε το ποτήρι με το κρασί και το ακούμπησε στα σαρκώδη χείλη του, έχοντας τα μάτια του καρφωμένα πάνω μου.
<Τώρα γυναίκα> Έκανε παύση και άρχισε να κουνά το κόκκινο υγρό μέσα στο ποτήρι. <Ήρθε η ώρα να με γδύσεις εσύ>
Στα λόγια του σάστισα και αυτό θα φάνηκε λογικά με την αλλαγή του χρώματος μου. Ήταν υπομονετικός, όμως δεν θα παρέμενε έτσι για πολύ αυτό ήταν το μόνο σίγουρο, αλλά δεν μπορούσα να κάνω και κάτι.
<Τι έγινε πριγκίπισσα? Φοβάσαι?> Έκανε άλλη μια παύση <Υποτίθεται πως για να κουμαντάρεις μια εταιρεία πρέπει να έχεις κότσια και όχι να ντρέπεσαι και να φοβάσαι> Είπε και τα λόγια του με ενόχλησαν.
<Όταν έχεις μια εταιρεία δεν κάνεις...> Αλλά με διέκοψε.
<Κάνεις μεγάλο λάθος. Επειδή ήσουν στην εταιρεία του μπαμπάκα σου δεν σε κάναν τίποτα. Αλλά πρέπει να ξέρεις πως για να φτάσεις πολύ ψηλά , πρέπει πρώτα να πέσει πολύ χαμηλά>
YOU ARE READING
Κάνε με δική σου!
RomanceΤι γίνεται όταν η γονείς σου, σου ετοιμάζουν έναν γάμο, πίσω από την πλάτη σου? Τι γίνεται όταν φτάνεις στα σκαλιά της εκκλησιάς και δεν έχεις δει ούτε μια φορά τον μέλλοντα σύζυγο σου? Μα για στάσου ποιος είπε ότι θα φτάσω μέχρι τα σκαλιά της εκκλη...