Όσο εγώ καθόμουν στον καναπέ με το σακάκι του να καλύπτει την γύμνια μου, εκείνος έδενε την γραβάτα του κοιτώντας με.
<Τι ώρα θα ξεκινάω δουλειά κύριε Γουοραλντ?> Τον ρώτησα και με το αριστερό μου πόδι χάιδεψα το δεξί και του έκλεισα το μάτι.
<9 η ώρα. Και να σας ενημερώσω. Θα είμαι πολύ αυστηρός μαζί σας. Ακόμα κι αν σας τύχει κάτι και αργήσετε, όπως για παράδειγμα να μην μπορείτε να σηκωθείτε από το κρεβάτι σας, την έχετε βάψει!> Έσφιξε την γραβάτα και μόλις έφτασε στον λαιμό του εγλυψε το κάτω χείλος του.
<Θα φροντίσω να βρίσκομαι στην ώρα μου. Θέλω να σας πω κιόλας ότι για να μην αργήσω, θα ξυπνάω τον άντρα μου από της 6 για να μην με καθυστερεί αργότερα> και σηκώθηκα κρατώντας το σακάκι του πάνω στο στήθος μου με το χέρι μου.
<Πόσο λυπάμαι τον άντρα σας κυρία μου!> Ήρθε δίπλα μου για να πάρει το σακάκι, όμως του το έδωσα χτυπώντας τον στο στήθος.
<Κάνετε πολύ μεγάλο λάθος κύριε Γούοραλντ! Είναι πολύ τυχερός ο άντρας μου> Και άρχισα να προχωράω κουνιστή στο μέρος όπου είχε αφήσει τα ρούχα μου.
<Αλήθεια εεε?> Με έπιασε από το χέρι και με κόλλησε πάνω του. <Για ποιον λόγο ακριβώς είναι τυχερός?>
<Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να σας δείξω. Δεν επιτρέπεται να κάνει τέτοια πράγματα μία παντρεμένη> Τράβηξα το χέρι μου και πήρα τα ρούχα μου για να ντυθώ.
<Μάλιστα! Ετοιμάσου, γιατί θα αρχίσουν τα κακά σχόλια και είναι η πρώτη μέρα σου στην δουλειά> Με χτύπησε στον κώλο και μετά πήγε στο γραφείο του.
<Πες μου ότι θα έχουμε και τέτοια?!> Φόρεσα την φούστα μου και την σήκωσα στο ύψος της μέσης.
<Παντού υπάρχουν οι σχολιασμοί μωρό μου. Πόσο μάλλον σε μια εταιρεία που όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους και το επίκεντρο όλων τώρα είσαι εσύ> Τράβηξε την καρέκλα και κάθισε. <Ακόμα και εσύ δεν θα είχε απορία να δεις την γυναίκα του αφεντικού σου? Να δεις ποια είναι και πως είναι?> Τα δάχτυλα του ακούμπησαν στην οθόνη του υπολογιστή και εκείνη φωτίστηκε. <Άμα θες μπορείς να πας σπίτι, γιατί θέλω να κοιτάξω κάτι πράγματα> Είπε και τα δάχτυλα του άρχισαν να χτυπάνε ρυθμικά, περιμένοντας τον υπολογιστή να ανοίξει.
<Αυτό θα κάνω. Θα περάσω λίγο από τα μαγαζιά να κάνω μία βόλτα και μετά θα πάω σπίτι να μας μαγειρέψω!> Φόρεσα τα τακούνια μου και πήγα μπροστά στο γραφείο του. <Και που ξέρετε κύριε διευθυντά!> Έβαλα τα χέρια μου πάνω στο θρανίο του και έσκυψα μπροστά του, έχοντας ακόμα μισάνοιχτο το πουκάμισο. <Μπορεί με τα το μεσημεριανό να έχει και επιδόρπιο!> Του έκλεισα το μάτι και γρήγορα τον τράβηξα από την γραβάτα για να του δώσω ένα τελευταίο φιλί.
ESTÁS LEYENDO
Κάνε με δική σου!
RomanceΤι γίνεται όταν η γονείς σου, σου ετοιμάζουν έναν γάμο, πίσω από την πλάτη σου? Τι γίνεται όταν φτάνεις στα σκαλιά της εκκλησιάς και δεν έχεις δει ούτε μια φορά τον μέλλοντα σύζυγο σου? Μα για στάσου ποιος είπε ότι θα φτάσω μέχρι τα σκαλιά της εκκλη...