Πονηροί λογισμοί

7.6K 412 38
                                    

<Όχι!> Είπε χτυπώντας το αυγό στον πάγκο. <Πάντα βγαίνει αυτή από πάνω!> Το έσπασε στην μέση και έριξε το περιεχόμενο του μέσα στο τηγάνι με το καυτό το λάδι. <Μιλάει! Δεν σταματάει να μιλάει> Χτύπησε ένα ακόμη αυγό στον πάγκο. <Μιλάει και με βγάζει έξω από τα ρούχα μου!> Το έριξε δίπλα από το άλλο  που είχε ξεκινήσει να τηγανίζεται. <Γιατί με κάνει να χάνω τον έλεγχω πάντα!> Πήρε την ειδική σπάτουλα για το αντικολλητικό τηγάνι και άρχισε να ρίχνει  το λάδι πάνω από τα αυγά. <Έχει αυτό το σπαστικό ύφος τώρα! Λες και θα καταφέρει να κάνει αυτό που θέλει. Όχι κυρία μου! Αυτά δεν περνάνε σε εμένα. Εγώ δεν είμαι σαν τον Φίλιπ!> Άρχισε να μονολογεί. <Μα τι βλάκας!> Κοπάνησε την σπάτουλα στον πάγκο και έσκυψε πάνω από το τηγάνι. <Αλάτι δεν έβαλα> Άνοιξε το συρτάρι κάτω από αυτό των μαχαιροπήρουνων που είχε τα μπαχαρικά και πήρε την αλατιέρα. <Αντί να με ευχαριστεί που την φιλοξενώ με απειλεί!> Έβαλε την αλατιέρα μέσα στο συρτάρι και το έκλεισε σπρώχνοντας το με το πόδι του. <Αλλά και εγώ... Ακόμα καλύτερος!> Αυτοσαρκάστικε και πήρε ξανά την σπάτουλα στο χέρι του για να γυρίσει από την άλλη μεριά τα αυγά. <Αντί να της τρίξω τα δόντια κάθομαι και μαγειρεύω! Έχε χάρει που είναι το παιδί και δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Αλλά και να μην ήταν πάλι τα ίδια σκατά θα έκανα> Έσβησε το μάτι της κουζίνας και άφησε το τηγάνι πάνω, ώστε να ψηθεί λίγο ακόμα με όση θερμοκρασία είχε απόμεινει.

 <Έφτιαξα πρωινό> Είπε όσο πιο ήρεμα μπορούσε χτυπώντας την πόρτα.

<Δεν θέλω> Ακούστηκε η φωνή της από μέσα και η απάντηση της του ανέβασε το αίμα στο κεφάλι.

<Δεν θα καταφέρεις τίποτα με αυτήν την στάση, μόνο να με εκνευρίσεις περισσότερο Λίζα! Το λέω για τελευταία φορά. Σε παρακαλώ έλα να φας> Είπε και όσο μιλούσε χαμήλωνε όλο και περισσότερο τον τόνο του για να την πείσει να βγει από το δωμάτιο.

<Είπα ότι δεν θέλω να φάω!> Είπε και αυτήν την φορά ακούστηκε πιο δυνατά η φωνή της. 

<Όπως θες!> Υποχώρισε και έφυγε από την πόρτα έχοντας κατεύθυνση του την κουζίνα. <Όχι αγαπητή μου! Δεν πρόκειται να απαρνηθείς ούτε τον κόπο που έκανα, ούτε τα υπέροχα αυγά που έφτιαξα!> Έσφιξε τις μπουνιές του και όταν έφτασε στην κουζίνα έβγαλε το τηγάνι από το μάτι και το έβαλε στο δίπλα. Άνοιξε τα ντουλάπια κάτω από τον νεροχύτη και έβγαλε ένα μεγάλο ξύλινο δίσκο. Τον άφησε πάνω στον πάγκο και άπλωσε μια άσπρη πετσέτα πάνω του. Πήρε ένα πιάτο από το ράφι και έβαλε τα αυγά που είχε τηγανίσει. Έριξε από πάνω λίγο πιπέρι, ελάχιστα αλάτι και το έβαλε μέσα στον δίσκο. Άνοιξε το ψυγείο έβγαλε οκτώ πορτοκάλια και τα άφησε και αυτά πάνω στον πάγκο. Έβγαλε από ένα άλλο ντουλάπι τον ηλεκτρικό λεμονοστίφτη, έκοψε τα πορτοκάλια και μετά τα έβαλε στο μηχάνημα για να βγάλουν τον ζωμό τους. Μόλις τελειώσε και με τον χυμό έβγαλε δύο ποτήρια από το ράφι δίπλα από τα πιάτα και τα έβαλε και αυτά στον δίσκο. Μοίρασε τον χυμό και στα δύο ποτήρια και μόλις άδειασε το δοχείο του λεμονοστίφτη το έβαλε στον νεροχύτη για να το πλύνει μετά. Έβαλε ένα χευγάρι μαχαιροπίρουνα στον δίσκο και αφού έλεγξε αν είχε βάλει όλα τα απαραίτητα, τον πήρε στα χέρια του και ξεκίνησε για την κρεβατοκάμαρα.

Κάνε με δική σου!Where stories live. Discover now