GELECEK BÖLÜMDEN..

584 38 24
                                    

Bu haftaki bölümden bir parça..

Bakalım neler olacak?

Yorum ve yıldızlarınızı bekliyorumm..🎈🖖🏻

..

Biraz yürüyüş yapıp, kahve içecek bir durak bulmuştum kendime. Canım yemek yemek istemiyordu. İştahsızlığım günlerdir devam ediyordu.

Tekrar şirkete döndüğümde, daha kapıdan girmeden Berk'ten bir elma istedim. Elmayı seviyordum ve acıktığımda yiyecektim.

Masama oturduğumda, bilgisayarımı açıp maillerime göz gezdirdim. O kadar fazlaydılar ki..

Aralarında aylardır bana mesaj atan, Unknownlove 'da vardı. Bir sürü mesajı vardı ama hiç birini okumak istemiyordum.

İstisnasız her sabah gelmişti. Bu garipti. Sonra karar değiştirdiğimde, birini açtım.

En son gönderdiğini, bu sabah geleni okudum..

'İkinci bir şans verilse; seven yine sever vuracak olan yine vururdu.'

Yazıyordu. Yine sevdiğim şairdendi..

Ne kadar da doğruydu.

Sonra dank etti kafama bir şeyler..

Beni çok iyi tanıyor olmalıydı. Durumları biliyor olacak kadar iyi tanıyor olmalıydı.

Bu ne demekti?

Ben Ahmet'e ikinci bir şans versem yine mi aldatılacaktım?

Aklımı daha da karıştırmaya devam eden sözlerden hoşlanmıyordum. Direk cevap vermek için tıkladım ekranda.

"Sen kimsin?" Yazıp, düşünmeden gönderdim. Aslında cevap vermeyeceğini bilmek hiçte zor değildi.

Bekledim.. Bekledim..

Cevap gelmedi.

Sinirle bilgisayarın ekranını çarparak kapattım. Önümdeki dosya yığınına geri döndüğümde bugün yaşadıklarımdan fazlaca gerilmiştim.

Sinirle hazırlanan dosyaları, yapılan işleri okumaya başladım. Benim dışımda herkes çalışıyordu nasılsa!

Bir ara salık saçlarımı bir kalemle topladığımda, yüzüme dökülenleri de ellerimle sıkıştırdım kulağımın arkasına. Sabahtan beri oku oku içim çıkmıştı. Sıkılmıştım ama yokluğumda yapılan işleri öğrenmem lazımdı. İnat yapmıştım. O imasını ona yutturacak, gününü gösterecektim.

Oturduğum yerden kalkıp, biraz esnedikten sonra tekrar yerime oturduğumda Berk'i aradım.

Acıktığımı hissettiğimden, elmalardan birini elime aldım kocaman ısırdım.

"Bana Ali beyi bağlar mısın?" Dedim telefon açılınca, bulamadığım bir şey vardı. Aklıma takılmıştı.

"Bekleyin efendim.." dedi, telefonu kulağımla omzumun arasına sıkıştırdım. Elimdeki dosyaları karıştırmaya devam ettim.

GECE'NİN MAVİ KARANLIĞI (TAMAMLANDI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin