63. Bölüm DOYUMSUZ..

2.2K 94 103
                                    

Selamlar..

Bölüm birkaç fanatik okuyucumun (biri özellikle çok ısrarcıydı, kendini biliyor) yoğun isteği üzerine, onlar için erkenden yayınlamıştır. Bölümü onlara hitap ediyorum. Hikayemi bu kadar çok sevdiğiniz ve desteklediğiniz için teşekkürler kızlar..🙏🏻💙

Ve karşınızda Ali'nin sağkolu Hakan.. Ve kızlar artık Hakan sahipli bilginiz olsun. Kardelen yani @jxjdnmd 'in..
Şu notunu da paylaşayım, Hakan'a laf atan ölür!

Şu notunu da paylaşayım, Hakan'a laf atan ölür!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Keyifli okumalar olsun. Umarım beğenirsiniz..🙏🏻

..

SELİN'in ağzından..

Gözlerimi huzursuzca araladığımda, Ali'nin sıcaklığıyla sarmalanmıştım. Onsuz geçen aylarım olmuştu ve biz yine kadere itaat ederek yan yanaydık.

Birlikteydik..

Uyumayı bile özlemiştim onunla, sıcacık kolları arasında..

Kapı bir kaç kez çalınmıştı ve gözlerimi otomatikman aralamıştım sese. Oysa uyuyalı daha bir kaç saat anca olmuş olmalıydı..

"Alii.. Kapı.." diyerek mırıldandım göğsüne iyice yerleşirken. Her zaman birlikte uyuyorsak sese o kalkmalıydı..

Yorgundum, uykum vardı ve kapıya kadar yürüyemezdim çünkü çıplaktım. Gerçi o da çıplaktı ama o başarabilirdi.

"Bebeğim.." dediğinde, boynuna doğru sindim kedi misali. Bir tebessüm oluştu dudaklarımda..

Hayatımız değişmişti benim her şeyi öğrenmemle..

"Selin hanımm.." diye bir ses daha işittik, çalınan kapının hemen ardından. Berk'ti..

"Sabah sabah ne istiyor Ali bu adam benden!" dedim homurdanarak. Bıktırmıştı..

"Hesabını sorucam güzelim.." dediğinde, göğsünden hafifçe kaydırdı beni.

Yüzüm sıcacık bir tene değil de yumuşak bir yastığa yerleştiğinde, huzursuzca yerleştim. Gözlerimi açamıyordum ki..

Üzerimizdeki çarşafı başıma kadar çekiştirdi beni saklamak istercesine...

Homurdanmadan da duramıyordu aslancık, bizi rahatsız etme cesareti gösteren Berk'e..

Ufak bir süre içinde kapıyı sertçe açtı. Gözlerim de hafifçe aralandı. Kolunu kapıya dayamıştı, içerisini görmesini engellemek için. Üzeri çıplak olsa da, beline bir havlu sarmıştı acelece. Resmen heybetli bir Yunan Tanrısını anımsatıyordu güçlü bedeniyle ve gün ışığı vücudunu aydınlatmıştı. Sarışın yakışıklım benim ışıldıyordu..

GECE'NİN MAVİ KARANLIĞI (TAMAMLANDI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin