Selammm..Yeni bölümle karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz..🎈🖖🏻
Keyifli okumalar olsun..
..
Selin'den..
Ertesi gün Alilerin evde konuşulduğu üzere hızlıca bir hazırlık başladı. Mertoğlu ve Yılmaz aileleri el ele vermiş o büyük düğün için resmen koşturuyordu. Annem ve babam iş dolayısıyla pek bir şey yapamasalar da Ali, ben, Savaş ve Nazlı olmak üzere dördümüz daha büyük koşturmacalar için birlikte görevlendirilmiştik..
Düğün Mertoğlu otellerinden birinde olacağı için, annem organizasyon işini Nazlı ve bana bırakmıştı. Ee tabi birde baş belaları bizimleydi çünkü emir büyük yerdendi. Her şeyi en sade şekilde istediğini vurgulamıştı annem, biz de ona göre ayarlamaları yapacaktık.
İlk gün Nazlı'yla güzel bir organizasyon şirketi ayarlamayı düşünsekte, Ali'nin annesi ayarlamıştı bizden önce. Sadece gidip seçimleri yapacaktık. Ayrıca annemin gelinliği de hazırdı.
Arayıp yaptığı ayarlamaları konuşmak üzere bizi moda evine çağırdı.
Oraya gittiğimiz de, gitmemiz gereken yeri tarif etse de Nazlı elbiseler içinde kaybolduğundan pek anlamamıştım anlatılan yeri. Bunun üzerine Ali'yi arayarak buraya çağırdı beni götürmesi için. Bundan hoşlandığım söylenemezdi.
Sevilay abla (Kesinlikle abla dememi istemiş, hanım lafından hoşlanmadığını söylemişti.) Ali'yi aradıktan sonra ben de kendime elbise bakmaya başladım.
İçimde büyük bir sevinç vardı iki gün sonra anne ve babamız evlenecek, yıllar sonra kavuşacaklardı. Hem organizasyonlar yapmaya bayılırdım ben. Her şey çok güzel olacaktı, emindim.
Birkaç beğendiğim elbiseyi görevliye söyleyerek giyinme bölümüne geçtim. Bol aynalı ve tam ortasında yüksek bir alan olan oda baya genişti. Deneme odasının karşısında koltuk takımı ve ortalarında yerden az yüksek bir orta sehpası vardı. Nazlı giydiği elbiseyi bu ortadaki yüksek bölüme çıkarak bizlere gösterdi. Sevilay abla, bizzat kendisi ilgilenerek, hemen yardımcılarıyla üzerinde düzeltmeler yapmaya başlamıştı bile..
Ben de odalardan birine girerek, ilk seçtiğim derin göğüs ve bacak dekolteli elbiseyi giydim.
Kendi kendime aynada baktığımda fena sayılmazdı ama bedeni sanki bir tık küçük gelmişti. Ayrıca yırtmacı çok iddealıydı.
Perdeyi çekerek çıktığımda ben de orta bölüme geçtim. Herkes çok beğense de içime sinmemişti. Diğer elbise için tekrar içeri girdim.
Açık renklerde üstü tamamen taş işlemeli boyundan bağlı elbise sırtı biraz açık bırakan ve bol etekli bir modeldi. Boynumu saran kısmı da tamamen taşlardan oluştuğu için arkadan çıtçıtlarını kapatamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN MAVİ KARANLIĞI (TAMAMLANDI!)
FanficGECE, güçlü bir kadın hikayemde.. Peki neden güçlü? Çünkü bende bir kadınım. Hatta çoğunuzdan yaşça çok büyük bir kadınım.. Çünkü ben güçlü kadınları severim. Sadece erkek egemenliğinde, erkek parasıyla ayakta duran kadınlara ve ataerkil bir topluma...