- Le akarok megint menni - Lemír döbbenten nézett rám. - Már két hét telt el, lassan tizennyolc leszek, mégis veszélyben érzem magam.
- Hogy érted?
- Neked fel se tűnik, hogy Kelling Noiel még mindig itt van a kastélyban?
- Te nem is tudod? - értetlenül néztem fel rá, de ő egy irányba mutatott. Oda fordítva a tekintetem megláttam a két Királyt, ahogy nevetve sétálnak. - Ők ketten testvérek.
- Mi?! - Lemír felé kaptam a fejem, mire befogta a számat, amin összeráncoltam a szemöldököm. Félszemmel feléjük néztem, és meg értettem miért fogta be. A kiáltásommal magunkra vontuk a figyelmüket. Lefeszegettem a kezét a számról. - Akkor is le akarok menni. - Szűrtem a fogaim közt. Sóhajtva az orrnyergét dörzsölte.
- Jól van - mosolyogva néztem rá, majd Zarafin felé fordultam, aki egy szemét kinyitva rám nézett.
- Zarafin, van egy könyv, amit nem értünk - kinyitotta a másik szemét is, és felém fordította a fejét. - De nem bírjuk hogyan kihozni, van valami..
- Van - pislogva néztem rá. - Van egy szó, amivel te látod azt, amit én, és én is azt amit te.
- Mi az a szó? - Lemír besétált mellém, és ő is Zarafint nézte.
- Majd akkor mondom el, ha lent vagytok - aprót bólintottam, így Lemír kezét megfogva húzni kezdtem magam után.
- Mit mondott?
- Van egy szó, amivel látni fogja azt amit én, tehát meg tudjuk fejteni a varázslatot.
- Honnan tudod, hogy az? - Lemír befutott mellém, de furcsa mód a kezét nem rántotta el, de nekem is jól esett a bőre érintése. Megnyugtatott.
- Muszáj annak lennie. Ha valóban komolyan gondoltad az edzésem, akkor úgy akarom, hogy legyen valódi alakom. Mert a szárnyakat én nem tudom kezelni.
- Értelek. És komolyan gondoltam, meg kell tanulnod harcolni.
- Tudom - motyogtam. Könyvtár ajtót meglátva, megint ott volt, és mosolyogva integetett.
- Az a.. - Lemír felé néztem, aki a fejét fogva összeszorította a szemeit. Hercegnő mellett ott állt, hát Lemír is, és mellkasa előtt összefont kezekkel bámulta Lemírt. Hercegnő a fejét kapkodta köztük, majd kiabálva tarkón csapta, amin döbbenten torpantam meg. - Ah, végre elmúlt. - Felhúzott szemöldökkel fordultam az én Lemírem felé, majd a másik felé. Zavaros!
- Gyere - kinyitottam a könyvtár ajtót, és egyenesen a szobor felé futottam. Gyorsan körbe néztem, de mivel senkit nem láttam, megfogtam a sárkány szarvát, és lehúztam, mire újra elénk tárult a lépcső. - Siessünk.
- Freja.
- Hm? - kérdőn néztem Lemír felé, de nem engedte, hogy lemenjek.
- Mit fogsz tenni, ha vissza kapod az erőd? Mindenki előtt járni-kelni fogsz?
- Nem. Míg ki nem találok valami jó tervet, addig itt lent leszek - mutattam a lépcső felé, de Lemír döbbenten nézett rám. Nem vártam meg a reakcióját lelépdeltem a lépcső fokokon, magam után húzva őt.
- Biztos jó ötlet ez Freja? - aggodalmasan csenget a hangja, és lecsúsztatta kezét a kézfejemre, majd rászorított. - Király gyanakodni fog, hogy nem lát téged, plusz nem lesz lovászfiú.
- Nem lesz baj - nyugtatgattam, bár én is gondoltam ezekre. Nagy felfordulás lesz, ha én felbukkanok a valódi alakommal, de ha eltűnök, akkor még inkább magamra vonom a figyelmet. De muszáj meg tennem most már. Nem várhatok még egy hónapot, hogy elmúljon a varázslat. Várjunk.. - Ha én vissza kapom, akkor te is! - Hitetlenkedve fordultam felé, először pislogott rám, majd egyre fehéredett.
YOU ARE READING
Klarantina [✔] {Javításra vár}
FantasyFreja egy földműves egyetlen leánya. Sárkányokkal teli világban él, ahol megszokott már e hüllők létezése. Freja minden áldott nap dolgozik. Saját otthonában eteti és gondozza a lovakat. Egy másik földműves földjén szintén lovakat ápol és etet, de o...