On'Cloud Király ajkait érezni a sajátjaimon döbbentő, és sokkoló volt, mégis melegséggel töltött el. De nem lenne szabad ezt tennem. Kezeimet a mellkasára téve eltoltam magamtól, ő pedig készségesen elengedett.
- Ne haragudjon, csak.. - sóhajára felpillantottam rá. - Ne haragudj. - Aprót bólintva elfordultam tőle, és elakartam menni, de elkapta a csuklómat. - Freja, - Félve pillantottam át a vállam felett. - velem töltenéd az estét?
- Hogy? - döbbenten fordultam felé.
- Az estét, megtisztelnél vele? - alsó ajkamba haraptam, és Zarafinra néztem, aki elmosolyodott.
- R-Rendben - motyogtam.
- Este ott leszek a szobádnál - aprót bólintottam. Elengedte a kezemet, így könnyedén eltudtam sietni tőle. Teljesen ledöbbentett a Király mozdulata, és szavai. Már eddig is furcsa érzéseim voltak, ha csak találkozott a tekintetük, és most még erősebb lett. Ha csak meg látom őt jó érzés kerít a hatalmába, erre még meg is csókolt.
- Ah, az első csókom.. - motyogtam arcomat két kezem közé fogva. - Zarafin.. - Nyűglődve fordultam felé, de az ő fején ott volt a vízi sárkány, és halkan szuszogott. - Shark - suttogtam.
- Ez lesz a neve? - aprót bólintottam. - Készülj fel a leszidásra. - Értetlenül néztem rá, majd hallottam az ismert páncél csattogást.
- Freja!
- Hercegnő! - istenért tudnak így egyszerre beszélni!
- Mégis hogyan gondolta, hogy egyedül megy? - sóhajtva néztem Wilkre.
- Velem volt Zarafin és Shark.
- Shark? - pislogva néztek rám, majd egymásra.
- Igen, Shark - bólintottam, és kikerültem Helliket és Wilket. Lemír hogy-hogy nincs velük? Ennyire megbántódott mert kértem hagyjon egyedül? - Wilk.
- Igen? - besietett mellém így feltudtam rá nézni.
- Hol van Lemír?
- Azt hiszem duzzog - felhúzott szemöldökkel néztem rá, de ő kínos mosollyal. - Sose viselte jól, ha a Hercegnő elutasította a jelenlétét, és úgy tűnik ez mostanra se változott.
- Volt amikor elutasítottam őt? - bólintott előre fordítva a fejét.
- Például amikor Qvij miatt összevesztek - említett sárkányra kaptam a tekintetem, aki teljes nyugalomban feküdt egy nagy fa alatt. - Lemír nem akarta, hogy egyedül menjen oda, még akkor se ha Zarafin vele megy. - Vissza néztem Wilkre. - Akkor annyira összevesztek, hogy még másnap is fekete aura keringte körbe.
- És én? - félszemmel rám nézett, és elmosolyodott.
- Maga mindenáron kiakarta békíteni.
- Miért magáztok?! Lemír is a nevemen hív. - Wilk felsóhajtott, amit Hellik is követet.
- Illetlenség a nevén hívni Hercegnő.
- Hellik pedig már kitudta nyögni - Hellik szégyenkezve fordította el a fejét. - Kérlek, legalább ti hívjatok a nevemen. - Felváltva néztem rájuk. Egymásra néztek, majd hatalmas sóhaj csúszott ki az ajkaikon, de bólintottak. - Akkor hadd halljam - megálltam Wilk felé fordulva.
- Mit? - döbbenten nézett rám.
- Mondd ki a nevem - egyet hátrébb lépve nagyot nyelt. - Rajta.
- F-Freja.. - motyogta halk hangon. Hihetetlen.. Amikor először találkoztam vele, akkor goromba volt velem, most meg alig meri kimondani a nevemet.
- Miért voltál goromba? - elfordította rólam a tekintetét, de nem válaszolt.
YOU ARE READING
Klarantina [✔] {Javításra vár}
FantasyFreja egy földműves egyetlen leánya. Sárkányokkal teli világban él, ahol megszokott már e hüllők létezése. Freja minden áldott nap dolgozik. Saját otthonában eteti és gondozza a lovakat. Egy másik földműves földjén szintén lovakat ápol és etet, de o...