Freja
Már egy ideje furcsa érzés kerített hatalmába. Kelling Grab megengedte, hogy nála aludhassunk, mivel még ő se engedné, hogy éjszaka Zarafinnal repüljünk. Őszintén jól is esett, hogy így aggódnak értem, de nem nagyon tudom összetenni a képet. Valami furcsa van ebben a családban, és nem tudom mi. De mostanában sok dolog szokatlan nekem.
Noiel szokatlan csendessége, majd két nap alatt elkezdte a merényletet. On'Cloud Király hirtelen eltűnése. Kelling Grab meséje, és a kérése. Sok mindent elárult nekem arról az időről, amik még mindig homályt fednek. Mégis az az érzésem, hogy valamit titkol, ahogyan a fia is. Valamit nem árulnak el nekem, ami csak még egy dolog a furcsaságra.
Vajon mi van a háttérben? Mi játszódik éppen? És én miért nem találom a válaszokat?
- Freja! - Zarafin hangjára felkaptam a fejem, és a szobám ablaka felé néztem. - Seremi fuvolája megszólalt.
- Mi?! - felpattantam az ágyról és kifutottam a szobámból át a folyosón, majd le a lépcsőn. Zarafin a bejárati üveg ajtók előtt állt, és az eget kémlelte. De ahogyan közeledtem hozzá úgy hallottam már én is a fuvola hangját. Halkan szólt, messze is van, de hallani őt.
- Úgy tűnik először nekünk szólt, utána pedig varázslatot használt - kisétáltam a bejárati ajtón és csak bámultam előre. - Valami történt a Kastélyban.
Lemír
- ... csináltad? - egy ideje érzem, hogy semmi erőm nincsen, ahogyan még a hangokat se tudom megkülönböztetni. Ennyire meg sebesített volna Noiel tőrje? Az képtelenség lenne, hiszen csak a hasamba döfte, bár fogalmam sincs, hogy mekkora kárt értek a szerveim.
- Ébren vagy? - akadozva felemeltem a fejem, és összetalálkozott a tekintetem Zajk fekete szemeivel. Nem tudtam válaszolni, csak egy keserves sóhajt tudtam elereszteni. - Seremi kiszívta a véredből a mérget, tehát maximum két nap és semmi bajod nem lesz. - Méreg? Milyen méreg? - Bénító méregbe volt mártva a tőr, és te kétszer is kaptál belőle. Először csak lebénít, majd fokozatosan leállnak a szerveid és meghalsz - magyarázta. Ah, értem..
- Milyen fura kérdés ez Wilk? - Wilk? Egyáltalán hol vagyunk? Abban biztos vagyok, hogy repülünk, de Zajk szokatlan lassan repül. - Freja testőre vagyok, természetes, hogy tudok varázsolni.
- De akkor minek a fuvola? - szemeimet kinyitva lenéztem Zajk hátáról, de elég magasan voltunk, semmit se láttam. Oldalra fordítva a tekintetem megláttam Yozakot és Helliket, mellettük volt Qvij és a hátán Narama, Wilk és Seremi. Inkább már meg sem lepődök, hogy Seremi könnyedén állt Qvij hátán.
- A fuvola azért mert erősebb a varázsigém, de közben azért is van nálam mert ezzel tudok üzenni Zarafinnak - Zarafinnak?
- Kelling Grab Kastélya felé megyünk, igaz lassan - újra Zajkra néztem, de ő előre felé bámult. - Ha oda értünk, akkor Seremi újra megvizsgál. - Már inkább semmit se mondtam, bár nem is tudtam. Mégis hogyan álljak így Freja elé? Testőre vagyok és így tőrbe csaltak, sőt majdnem meg is haltam volna Seremi nélkül. Egy mihaszna katona vagyok.. - Ha lehet ne hibáztasd magad - Zajk hangjára nem reagáltam semmit. - Nem tudsz varázsolni persze, hogy nem tudtál kiszabadulni a fogságából, de egyedül te voltál a célpontja.
YOU ARE READING
Klarantina [✔] {Javításra vár}
FantasyFreja egy földműves egyetlen leánya. Sárkányokkal teli világban él, ahol megszokott már e hüllők létezése. Freja minden áldott nap dolgozik. Saját otthonában eteti és gondozza a lovakat. Egy másik földműves földjén szintén lovakat ápol és etet, de o...