9.Bölüm

11.5K 490 54
                                    

Neredeyse akşam olmuştu bu kadar nasıl uyumuştum ben ya 3 gündür evden dışarı adım bile atmıyordum, hatta yataktan bile çıkmıyordum. O olaydan sonra çok canım yanmıştı, niye öpüp unut diyorsun? Hayır yani Aras derdin ne benimle? Cidden derdi ne anlamıyordum. Yarın okul açılıyor ve gitmek istemiyorum ama sike sike mecbur gideceğim. Bizim çocuklar bana yazıyordu hatta hepsi neredeyse bin kere aramıştı. Bende sikime bile takmıyordum çünkü resmen depresyona girmiştim Aras piçi sağ olsun. Can sıkıntısından yatakta yuvarlanıyordum. Bu 3 gün içinde ne Aras bana yazmış ne de ben ona yazmıştım. Zaten neden yazacaktı? Sadece alt tarafı merak edip öpmüştü. Düşüncelerimden sıyrılıp gruba tıkladım.

Orangutan'ın Poposundaki 6 Kıl

Burak: Kaç gündür neredesin sokuk bebe bizi siklemiyor musun?

Deniz: Başına bir şey gelmiş olmasın.

Efe: Aşkım öyle deme.

Deniz: Ne bileyim bebeğim kaç gündür ortalarda yok telefonlarımızıda açmıyor.

Ulaş: Rüzgar eve geliyorum bak bizi endişelendirme

Tuna: Lan cevap versene, ne oldu?

Burak: Tuna haklı, cevap ver

Ulaş: Ohaa ilk defa Tuna dedin, ilk defaaa yavşmadın şu çocuğa, Burak efendi sana ne oldu? Dökül bakalım herkese bir şeyler olmuş

Tuna: 😒

Rüzgar: iyiyim amına koyayım endişelenmeyin. Ulaş gelmene gerek yok .

Ulaş: Lan amına koyduğumun piçi lan sen nerelerdesin? Biz burada kıçımızı yırtıyoruz, arıyoruz telefonu açmıyorsun.

Deniz: Şerefsiz telefona niye bakmıyorsun? Hadi gruba bakmıyorsun tamam da arıyoruz telefonu niye açmıyorsun? Hemen cevap ver

Efe: Arıyorum arıyorum açmıyorsun, hayırdır gardaş oralara gittin diye götün mü kalktı?

Tuna: Bunu senden beklemezdim üstün zekalı piç olan Burak'dan beklerdim.

Burak: Ben yapacaktım zaten, hain benden çaldı.

Efe: Yapsaydın alla alla

Burak: Yani beni kıskanıyorsunuz canım biliyorum.

Rüzgar: Neyi kaçırdım? Kimi kıskanıyormuşuz?

Burak: Sen bu alemde değilsin kardeşim bizi sikleme

Ulaş: Anlatsana ne oldu?

Rüzgar: Bir şeyim yok abartmayın. Okullar açılıyor moraller sıfır.

Deniz: Sen okulların açılmasına takılan herif değilsin kesin bir şey oldu, ne oldu?

Tuna: Aynen, anlat bir sıkıntın var belli oluyor

Rüzgar: Sıkıntım falan yok uzatmayın amına koyayım

Burak: Her boka ne kızıyorsun amın evladı

Burak'ın  dediğine göz devirip telefonu kapattım. Bu Aras yüzünden cidden iyice sinir hastası olmuştum. oflayarak yataktan kalktım, Lavobaya gidip ihtiyacımı karşıladım. Karnımın acıktığını hissedip ağır adımlarla mutfağa gittim. Kaç gündür doğru dürüst bir şey yememiştim. Mutfağa girince o günkü olanlar aklıma geldi. Aras'ın bana bakışı, dokunuşu, öpüşü düşüncelerimi zorda olsa bir kenara ittim. Bunları düşünüp kendime acı çektirmeyecektim. Dolabı açıp ne yiyeceğime baktım ama pek bir şey bulamadım. Telefonu elime alıp pizza sipariş etmeye karar verdim. Pizza gelene kadar Televizyon izlemeye karar verdim. Kanalları mal mal geziyordum ve hiç bir bok yoktu. Rastgele bir kanalda durdum ve izlemeye başladım.

15 dakika sonra zilin çalmasıyla kendime geldim. Çok acıkmıştım ve hemen pizzayı yemek istiyordum kapıyı açtığımda karşımda bir adet Yekta vardı, suratım düşmüştü. Bu televizyon cidden lanetliydi her açtığımda bir bok çıkıyordu. Bu sefer bu ne için gelmişti?

"Beni içeri davet etmeyecek misin?"

"Pardon buyur. Tek mi geldin?"

"Evet başkasını mı bekliyordun? Beni görünce birden suratın düştü."

"Evet, pizzacıyı bekliyordum hayallerimi yıktın."

"Vay amına koyayım şansa bak"

"Aç mısın?"

"Sorman hata, her zaman"

Deyip gülmüştü, bende onun gülüşüne gülmüştüm. Aslında iyi biriydi ama genede Aras'ın çetesindeydi ve bu beni rahatsız ediyordu. Tekrar zilin çalmasıyla sıçardım böyle işe höh amına koyayım ama yeter. Yekta resmen bana bakıp anırıyordu. Aferin Rüzgar rezillikte 1 numarasın. Kapıyı açtım bu sefer gelen pizzacıydı parasını ödeyip masaya bırakır bırakmaz yemeye başladım. Yemeye bile değil resmen pizzaya kafa göz daldım amına koyayım amma acıkmışım.

"Yosono no bokoyoson?"

"Buradan bakınca sadece sana yetecek gibi duruyor, en iyisi sen ye"

Ağzımdaki lokmayı bitirişp, elime bir dilim pizza alarak Yekta'nın ağzına dayadım.

"Ağzına değdi artık bunu yemek zorundasın."

"Bebek misin sen? Tamam ver yerim."

Deyip güldü. Pizzalarımızı bitirdikten sonra ikimize kahve yaptım. Kahve yaparken gene istemsizce aklıma Aras piçi geliyordu. Ben böyle çalışan beynime sokayım. Yekta ile kahvelerimizi yudumlarken konuşmaya başladık.

"Hayır şikayetçi değilim ama neden geldin?"

"Ziyarete geldim iyi misin diye kontrol amaçlı"

Çok iyiyim yaa senin o sikik dengesiz arkadaşın sağ olsun hayatımı bok etti.

"iyiyim, sağ ol."

Telefon numaramı istedi verdiği telefona numaramı yazıp telefonu tekrar ona verdim. Lan amına koyayım resmen mafyayla konuşuyorum. En garibi de normalmiş gibi konuşuyorum. İyice kafayı yedim resmen dibini sünnetliyorum.

"Ee ben kalkayım artık. Yarın okul var sen yat uyu."

"Aynen lanet okul var. Biraz daha kalsaydın."

"Belki sonra şimdi yapacak işlerim var."

"Doğru mafya işi de zor tabi, sende haklısın."

kahkaha atıp
"Doğru zor"

Eliyle saçımı karıştırıp "Görüşürüz ufaklık" deyip gitti. Ufaklık mı? Ufaklık diyen ağzınızı ama yeter. Hey Allah'ım Yarabbim göz devirerek arkasından kapıyı örtüp kendimi koltuğa attım. Televizyonu açıp kanallardan birinde durdum, maksat uykum gelsin. İnşallah bir daha kapı çalmaz, çalarsa kesin bu televizyonu atacağım. Bir müddet ekrana baktıktan sonra gözlerim kapanmaya başlamıştı. Direnmeden kendimi uykunun kollarına bıraktım.

psikopat Aşık (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin