33.Bölüm

5K 241 122
                                    

Ulaş'ın bakış açısından devam

Rüzgar okuldan gidince olayı bizimkilere anlatmak bana düşmüştü. Bütün okul nerdeyse tuvalette olan olayı konuşuyolardı. Anasını satıyım bide sakız olmuştuk ağızlarına sinirle sırama oturup kulağıma kulaklığımı geçirip rastgele açtığım şarkıyı dinlerken içimdende sözlerini tekrar ediyordum.

Yar bana düşmanım ol gel.
Düşür beni koynuna bul ver.
Bu garibin ömrü sensiz geçer mi?
Gel bana zindanım ol gel.
Kelepçeyi vur zulüm ol gel.
İnsan insanı böyle sever mi?

İstemsizce gözlerim dolarken ağlamamak için dudağımı ısırmamla acıyla inledim. Ağzıma gelen metalimsi kan tadıyla yüzümü buruşturup elimle dudağımdaki yaraya dokundum.
Dün eve gidince öldüresiye dövmüştü şerefsiz o yüzden her yerimde nerdeyse yara vardı. Dudağımda patladığı için benimde ısırmamla kanatmıştım. Zaten kendime zarar vermekten başka ne yapıyordum ki. Eğer bir daha böyle bir kavga çıkarırsam okuldan alınacaktım ama biraz zordu Elime bulaşmış kana bakıp üzerime sildim.

Telefona gelen bildirim sesiyle ekrandaki isme baktım. Mesaj yektadan gelmişti. O kadar adını anarsam böyle olur. Gelen mesaja tıklayıp okumaya başladım.

Yekta: ulaş sabah suratının halini gördüm. Senin için endişeleniyorum. Rüzgarın olayı olduğu için konuşmaya fırsatım olmadı. İyi olup olmadığını görmek istiyorum. O yüzden tuvalete gel çünkü sen gelene kadar burda bekleyeceğim. Eğer benim yanına gelmemi istemiyorsan sen yanıma geliceksin.

Telefonu kapatıp cebime atarken. Sıradan ağır çekimde kalktım. Bu gün tek bir şey yapacak halim bile yoktu. Zil çaldığı için herkes sınıfa girerken ben sınıftan çıkıyordum. Yektanın yanına ne kadar gitmek istemesem de ayaklarım o yolu tercih ediyordu. Tuvaletin önüne gelince durdum. Derince bir nefes alıp içeri adımladım. Yekta duvara yaslanmış gözleri kapalı bir şekilde sigara içiyordu. Yürek mi yemişti bu beni görünce bitmekde olan sigarasını söndürüp tuvalete fırlattı.

"gelmeyeceğini düşünmüştüm"

"gelmeyecektim"

"neden geldin o zaman"

"yanıma gelip bütün gözleri üzerimize çekmemek için zaten o bahaneylede derse girmemiş oldum kısacası işime geldi."

"peki"

Moralinin bozulduğu her halinden belli oluyordu. Cebinden çıkardığı sigara paketini açıp içinden aldığı bir dalı dudakları arasına yerleştirdi. Gözlerini benden ayırmadan sigarasını yakıp dumanını derince içine çekti. Dudağım hala kanıyodu ve ben böyle gelmiştim geldiğimden beride yektanın gözleri dudağıma kayıyordu. Ağzıma gelen metalimsi tatla tekrardan yüzümü buruşturdum. Yektanın sesiyle buruşan suratıma aldırmadan gözlerine baktım.

"ulaş evdeki şerefsiz seni ne kadar dövdü. Dün beni bıraksaydın dövecek ne hali nede vuracak eli olacaktı."

"ailevi sorunlarıma karışma yekta bu seni ilgilendirmez."

Bana yaklaşırken bende onun hızında geriliyordum. Sırtım duvarla birleşince sırtımdaki acıyla inledim. Orospu çocuğu vücudumda vurmadık yer bırakmamıştı. Yekta kolumu tutıp duvardan ayırırken. Kolumun acısıyla inlememek için dişlerimi sıkmaya başladım. Canım çok yanıyordu. Yektaya baktığımda Gözlerini bana dikmiş kaşlarını çatarak suratıma bakıyordu. Ani bi haraketle formanın kolunu sıyırıp kolumda oluşan moruluklarda elini gezdirmeye başladı.

"siktiğimin piçi bir insan kardeşine bunu nasıl yapar."

Kolunu elimden kurtarmamla yektanın duvara sertçe yumruk atması bir oldu. Ard ardına yumruklar atıp nefes nefese kalmasıyla kafasını yere eğdi. Elindeki yara açılmış olacakki sargıdan kan sızıyordu.

psikopat Aşık (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin