28.Bölüm

6K 282 100
                                    

Arkadaşlar biliyorum bölümler baya geç geliyor elimden geldiğince yazıp yetiştirmeye çalışıyorum. Birazda beni anlasınız ölmezsiniz amk up uzun bi bölüm yazdım okuyun len umarım beğenirsiniz. Votelemeyi unutmayın he bide unutmadan gözünüze çarpan yada her hangi bir şey olursa yorum yapın. seviliyorsunuz teşekkürler.

______

Rüzgarın kapıyı açmasıyla kafamı camdan çekip rüzgara baktım.

"ooo bugün erken uyanmışsın"

ters ters suratına bakıp sigaramı içmeye devam ettim.

"sabah sabah sigaramı içilir len."

hiç uyumadım ki amk ne sabahı. Rüzgar ters ters baksa da umursamadım zaten yorgunum bide bunla uğraşamam.

"ben kime diyorsam acele et diycem de sen hazırsın bile"

"ben okula gidiyorum."

bitmiş sigaramı aşağı atıp odadan çıkacakken rüzgarın kolumu tutmasıyla durdum.

"Nereye lan aras bırakacakmış bizi"

"gerek yok kendim giderim."

kolumu rüzgardan kurtarıp evden çıktım. Merdivenleri inerken aklım hala yektadaydı. Yekta allah senin belanı versin.

yolda giderken abime rastladım. Ha sıçıyım bi bu eksikti.

"nereye"

"bu saatte nereye gidebilirim uğur"

"dün niye eve gelmedin lan abim delirdi."

ne yazık ki iki tane abim vardı o yetmezmiş gibi bide en küçükleri bendim. uğur abim ortanca oğuz abim de en büyüğümüzdü gebermeyesice bi ölmedi gitti. Uğur abimi severdim ama abim olacak oğuz pezevenginden nefret ederdim. Babam öldü öleli kendini bi bok sanıp hayatımızı sikmişti üstüne üstlük kumara bulaşmıştı. Bari Ölseydi de oksijen israfından kurtulsaydık.

"rüzgarda kaldım"deyip ilerlemeye başladım arkamdan geldiğini duyabiliyordum. Arkamı dönüp uğur abime baktım.

"sen nereye geliyorsun"

"beraber gidelim."

cevap vermeden ilerlemeye başladım. arkamdan geldiğini duyunca hızımı yavaşlatıp yanından yürümeye başladım. hiç konuşamdan yürümeye başladık.

okula geldiğimiz de Benim durmamla abimde durup bana bakmaya başladı.

"sen işine git geç kalma."

kafasını olumlu anlamda sallayıp saçlarımı karıştırdı.

"oğlum adam akıllı dur bulaşma kavgaya felan bir daha oğuzun elinden alamam bak"

"sana al diyen mi oldu."

kaşları çatılırlken"kardeşimsin lan sen ne demek al diyen mi oldu. Sen dayak yerken ben bakacakmıyım yersek beraber yeriz delirtme adamı."deyip sarıldı. Derin bi nefes alıp sarılmasına karşılık verdim. Benim sarılmamla dahada sıkı sarıldı. Boyu benden uzun olduğu için kafam göğsüne geliyordu. Alnımı göğsüne yaslamamla saçlarımı okşamaya başladı. Abimle böyle sarılmayalı ne kadar olmuştu iyi hissettirmişti birinin desteğine ihtiyacım vardı. Gülümseyip geri çekilice ileride yekta arabasına yaslanmış sinirli bi şekilde bizi izliyordu.

göz devirip"ben okula gidiyorum görüşürüz"dedim giderken seslenmesiyle yavaşça döndüm.

"ulaş"

"efendim uğur"

cebinden çıkardığı sigarayı ağzına alırken"kendine dikkat et"dedi. aynı şekilde karşılık verip"sende"dedim.

psikopat Aşık (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin