senin gibi yazarın aq bi bölümü atamadın. Nası yazarsın sen Allah senin belanı versin. Tüüü ben senin sıfatına tüpürem.
Bla bla bla tamam ya birazcıcık geç atmış olabilirim. Tamam vurmayın relax gencolar 15 tatilde sıkıntı üstüne sıkıntı çıktığı için yazamadım. Sory bebitolarım. Ben hiiiç uzatmadan size iyi okumalar deyip kaçıyorum bys_______
Gözlerimi alarmın sesiyle araladım. Sabah sabah kulağım sikildi resmen ya gözlerimi ellerimle ovalayıp yanımda yatan bedene baktım. Güneş tam gözlerine vurduğu için rahatsız olduğu belli oluyordu. Elimle güneşi engellemeye çalıştım suratı normale dönerken gülümsedim. Düştüğüm şu duruma bak utanmasam öperek uyandırıcam ne ara bu hale gelmiştim ben kollarımın ağrımasıyla yüzümü buruşturdum. Koluma kramp girdi yeminle aq suratına bakmaya başladım bembeyaz teni, çıkıntılı elmacık kemikleri, uzun kirpikleri arasında kısılan küçük gözleri ve simsiyah saçlarıyla adeta ben yunan tanrısıyım der gibi bağrıyodu. Arasın sesiyle yerimden sıçrayıp düşüncelerime lanet okuyarak zorla suratına baktım.
"ne yapıyorsun?"
"kör müsün gözüne güneş gelmesin diye engellemeye çalışıyorum."
Gülümserken havada olan elimi tutup dudaklarına götürdü. Midem de uçuşan kelebekleri görmezden gelmeye çalışarak elimi çekip boğazımı temizledim.
"okula geç kalıcaz ben ulaşı uyandırıyım sende üzerine bir şeyler giy"
yataktan hızla kalkıp odadan çıkarken omzumun üzerinden arasa baktım. Pişmiş kelle gibi sırıtıyordu göz devirip ulaşın odasına giderken kapısını FBI gibi kalk kalk kalk kalk diye bağırarak açtım. Ulaşta noluyo amk der gibi suratıma bakıp sigarasını içiyordu. Hayret doğrusu bu çocuğun yanında top patlatsak uyanmıyordu hayırdır inşallah kıyamet felan kopucak sanırım. Elinde ki sigarasını camdan dışarı atıp bana döndü.
"sabah sabah amerikan filmi felanmı izledin bi kapıyı kırmadığın kaldı amına kodumunun beyinsizi"
"sen niye ayaktasın bu saatte önce onu söyle"
"sabah olduğu için olabilir mi acaba"
"mantıklı cevaptı tebrikler okula gidiyoruz hazırlan."
"okula hiç gidesim yok valla"
"olum abin gelicek bu gün evimi bassın amk hem ben senin yanındayım."
"kortuğumdan değil pezeveng ortalığı ayağa kaldırıcak gene"
arasın içeriden bağırmasıyla ikimiz de konuşmayı kesip odadan çıktık. Ulaşa da hak veriyorum şerefsiz abisi ne zaman okula gelse ortalığı ayağa kaldırıyodu hayır biz de napalım mk kavga etmesek korkak durumuna düşüyoruz hiç değilse benim okula gelip bana kızacak bi ailem yok ondan rahatım her dakika kavga çıkarsam da sorun olmuyor. Mutfağa gidip zulamadaki çikolatalardan birini alıp yemeye başladım. Sabah sabah çikolatamı yenir sorusunun cevabıydım yediğime göre yeniyomuş demek ki, ulaşın sırtıma vurmasıyla ciğerim çıkacakmış gibi öksüremeye başladım.
"hani bana çikolata göt veren."
çikolatayı arkama saklayıp"ne hani sana"diye cevap verdim. Suratıma bön bön bakıp orta parmağını göstererek"daşakmı geçiyon lan"benle diye sövdü. Elimdeki çikolatayı ağzına sokup "al al ağlama"diye göz yaşlarını siler gibi yaptım. Orta parmak gösterip çikolatayı yemeye başladı bok yesin aç köpek, Arasın içerden seslenmesiyle ikimizde birbirimize baktık.
"nerdesiniz lan siz 3 saniye içinde burda olmazsanız ikinizi de burda bırakıcam 1"
ulaşla birbirimize bakıp depar atarak salona koştuk. Aras bize bakarak ayağıyla ritim tutuyodu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopat Aşık (BxB)
Roman pour AdolescentsBirbirinden zıt iki insan birbirlerini sevebilecekler mi? Mafyanın oğlu olan Aras ve kendi halinde takılan Rüzgar Bir erkeğe aşık olacaklardan habersiz iki erkek. Peki onları ne zorluklar bekliyor olacak.