Birinim dürtmesiyle gözlerimi kırpıştırarak dürten kişiye baktım. Ulaştan başkası değildi zaten kim olabilirdiki, boynum feci tutulmuştu elimle boynumu tutup kalktım.
"Noldu lan"
"Boynum tutulmuş insan uyandırır demi."
"Hayvan gibi uyuyon ayı"
"Sağol yaa gereçekten çok mükemmel bir arkadaşsın."
"Üstünü örttüm o kadar mükemelliğimi yargılama tabikide mükemelim."
"Kaçıncı dersteteyiz"
"5. Ders bu birazdan zil çalar kantine gidelim yoksa burda açlıktan gebericem"
"Aynen bende baya acıktım."
Dirseğimi sıraya dayayıp elimi yanağıma koydum ve baygın baygın hocaya bakmaya başladım.
"Rüzgar"
Ulaşın böbreğimi deşmesiyle ona baktım.
"Ne var amk"
"majesteleri zil çaldı buyurmazmısınız."
"tamam yolu göster köle."
Deyip gülerek sıradan çıkmak için ulaşın kalkmasını bekledim. Ulaş çekilince beraber kantine inmeye başladık, acaba sabah aras ve çetesine ne olmuştu ulaşın seslenmesiyle düşüncelerime koca bi siktir çektim.
"Dünyalı yakışıklı ulaştan uzaylı amk malı olan rüzgara hat çekiyomu."
"Ne var kulağımı siktin."
"Diyom ki bu gün sıkıntınmı var diyom sen hiç siklemiyon."
"He bişiyim yok"
"Bok yok anlatsana"
"Yaa boşversene amına koyum"
Ters, ters bakıp önüne döndü aman ne güzel ya arasa karşı ufakta olsa bişiler hissediyodum. Galiba, sanırım, belki ama olmaması lazımdı. Bizimki yasak aşk gibi bişiydi kafamı iki yana sallayıp düşüncelerimi def ettim ulaşla kantine gidip masalardan birine oturdum. Ulaşta bişiler almaya gitti elimi yanağıma koyup dirseğimle masadan destek alarak, gözümü yumdum. Alnıma birinin vurmasıyla gözlerimi sövmek için açtım vuran kişi yektaydı.
Gülerek
"Uyuyan güzel uyandırdımmı""Uyumuydum gözlerimi dinlendiriyodum arada Çok fark var."
"Oda doğru."
"Şey sabah ne oldu?"
"Melihi Arasın elinden zor aldık bartu ve çağlar götürdüler tekmisin."
"Yok ulaş var."
"O zaman Ben gidiyim ulaş benden rahatısz oluyo"
"Yok ya otur sen zaten ulaş komple rahatsız."
Ulaş öksürerek masaya gelip tostumu bana vedi. Kendide sandelyesini sertçe çekip oturdu bana bakıp yektayı kaş göz işaretiyle gösterdi. Ne var der gibi baktım oda sinirle önüne döndü yektaya baktığımda bize bakıyodu.
Tostumdan büyük bir ısırık alıp
"Eoo yokto nosolson bokolom"Kahakaha atarak
"İyi öyle işte napalım senden."Ağzımdaki lokmayı yutup
"Bendende aynı arasla kuzenmişsiniz""Evet kuzeniz"
"Anladım aras söyledi yani peki mafya işi felan nasıl oluyo"
"Arasın babası amcam oluyo yani, Amcam mafyanın başı biliyosun zaten benim orda ona çalışmamı istedi ailem de ısrar edince bende kabul ettim. Anlayacağın Amcama çalışıyorum kısaca. Aras ve ben amcamın en güvendiği kişileriz ondan yaptığımız herşeye dikkat ediyoruz malum amcamın ne yapacağı belli olmuyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopat Aşık (BxB)
Teen FictionBirbirinden zıt iki insan birbirlerini sevebilecekler mi? Mafyanın oğlu olan Aras ve kendi halinde takılan Rüzgar Bir erkeğe aşık olacaklardan habersiz iki erkek. Peki onları ne zorluklar bekliyor olacak.