7.Bölüm

13K 579 64
                                    

Aras'ın Bakış Açısı

Bir kaç parça bir şey almak için dışarıya çıkmıştım. Bu arada da Rüzgar'a mesaj atmıştım. Yataktan düştüğünü söyleyip aklınca beni azarlıyordu. Benimle fazla cesur konuşuyordu ama beni güldürüyordu. Garip bir şekilde bana iyi geliyordu.

Bir banka oturup beni azarlamasına güldüm. Adımı sormuştu söylemeye niyetim yoktu o yüzden boş ver demekle yetinmiştim. İleride bir grup adamın beni izlediğni fark ettim. Onlarda gördüğmü fark etmiş olacaklar ki bana doğru geliyorlardı Rüzgar Aras mısın? Diye sormuştu, ben olduğumu anlamıştı salak sanıyordum demek ki o kadar da salak değilmiş. Adamlar bana yaklaşıyordu bu yüzden işim çıktı görüşürüz yazıp çıktım ve kaçmaya başladım.

Neredeyse yarım saatir adamlardan kaçıyordum ve cidden çok yorulmuştum. Herifin deposundaki malları çalıp mekanına ağır hasar vermiştik. Bu şerefsiz yüzünden 1 sene okula gitmemiştim, kaydımı dondurmuştum. Rahat vermiyordu bu sene 11. Sınıfı 2. kez okuyuşum olacaktı. Bu siktiğimin piçini bir daha yakaladığım zaman elimden kimse alamayacak. Herifi zor bulmuştuk ve Rüzgar içine sıçmıştı. Herif sürekli yer değiştirdiği için de yakalayamıyorduk.

Adamların beni takip edip etmediğine bakmak için arkamı döndüm. Görünürde kimse yoktu bir yere saklanmam lazımdı. Bulunduğum yere baktığımda. Rüzgar'ın evinin önünde olduğumu fark ettim. Direk binaya girdim.

Rüzgar'ı neredeyse 1 senedir tanıyordum. Bir erkeğe göre çok güzeldi resmen beni kendine çekiyordu. İlk tanışmamız okula geç kalmıştı ve koşarken bana çarpmıştı. Bu yüzden elimdeki eşyaların düşmesine sebep olmuştu. Ağzını burnunu kırmaya hazırlanıyorken yüzüne baktım çok güzeldi, o şokla bir an durdum onun erkek olup olmadığını anlamaya çalışıyordum. Erkek olamayacak kadar güzeldi. Onu incelemeye dalmıştım, yerdeki eşyalarımı hızla toplayıp elime tıkıştırdı "Bakacağına yardım etseydin benim için daha kolay olurdu. zaten geç kaldım neyse özür dilerim" deyip, koşarak yanımdan ayrıldı.

Ondan sonra onu hep takip ettim. Aynı okulda okuyorduk ama onu görmemiştim çünkü o ben kaydımı dondurduğumda daha yeni 9. sınıftı bu sene 10 olmuştu ama onunla asla konuşmak istemedim. Benim yüzümden başı belaya girebilirdi ama onun sayesinde mecbur kalmıştım çünkü işime burnunu sokmuştu.

Olaydan sonra bizimkiler nereden tanıdğımı sorup durdular. Bende okuldan biri olduğunu sadece adını bildiğimi söyledim. Sikikler fazla meraklılar. Rüzgar'ı adamlara aratmaya başladım, aratmasyadım şüphelenebilrlerdi ve kesin bir bokluk olduğunu anlarlardı. Adamlar sürekli elime benim bildiğim bilgilerle geliyorlardı. Aklıma Rüzgar yüzünden herifi elimizden kaçırdığımız geldikçe deliriyordum ve sürekli Rüzgar'a küfürler ederek evdeki eşyalardan hıncımı alıp duvarları yumrukluyordum. Nasıl bi orospu çocuğu olduğunu bilse kaçırdığına pişman olurdu. Babamdan herifi kaçırdığım için epey bir azar işitmiş, üstüne dayak yemiştim bu bana baya koymuştu. Rüzgar'ı bu sefer gebertecektim.

O gece bizimkilere söyleyip evinin önüne geldik belasını sikecektim. Bu sefer kurtuluşu yoktu. Adamlarımdan Enes beni arayıp o herifin itlerinin etrafta bizi aradığını söyleyip bizi uyardı. Olayı bizimkilere anlattım hazırlıksız yakalanmıştık. Rüzgar maçtan geldiğinde benden önce bizimkiler etrafını sarmıştı. Korkudan yere düşmüştü, çok tatlıydı dövmek istiyordum, öldüresiye gebertmek istiyordum ama yapamıyordum. O tatlı bir şekilde bana bakarken nasıl yapabilirdim ki?

Yekta'nın uyarması üzerine kaçmıştık, ona vuramamıştım. Rüzgar'a bakınca her şeyi unutmuştum. Kafamı karıştırıyordu iyi değildim, hemde hiç iyi değildim.

Yanımda yokken onu dövmek isterken, yanımdayken ona bakınca istemiyordum. Beni değiştiriyordu. Buna ne olursa olsun asla izin vermeyecektim. 

Hızla merdivenleri çıkarken Rüzgar'ın kaçıncı katta oturduğunu düşünmeye başladım ve hatırladım. Katına çıktığımda derin bir nefes alarak ziline bastım. Daha sonra kapı açıldı ve karşımda saçları dağılmış bir şekilde bana bakan Rüzgar'ı gördüm. Şaşkınlıktan ağzı bir karış açılmış neredeyse gözleri yerinden çıkacaktı. Bu hali çok tatlıydı. Lanetler okuyarak keşke hiç gelmeseydim diye içimden geçirdim.

________

(Hatalarım olduysa affola. Umarım beğenmişsinizdir.) 😊

psikopat Aşık (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin