Rüzgar'ın Bakış Açısından Devam
Rahatsız edici güneş ışığıyla uyanmak durumunda kaldım ve dönmek istesemde dönemiyordum çünkü beni engelleyen kollar vardı. Kollarını ayırmak istesemde başarılı olamadım ve sonunda oflayarak pes ettim. Birkaç defa Aras diye seslensemde cevap vermedi. Resmen ayı, kış uykusuna mı yattın anasını satayım? Kollarını itmeye çalışsam da ayırmıyordu. Oflayarak pes etmemle kıpırdanıp kafasını enseme gömmesiyle huylanmıştım. Sıcak dudaklarını boynumda hissedince ürperdim, küçük öpücükler bırakıyordu ve benim kalbim yarış arabaları gibiydi.
"Aras?"
Uykulu bir sesle mırıldandı.
"Hmm?""Bırakta kalkayım, bak okula geç kalacağız."
"Hıımm..."
"Ya Araaas"
"Kulağımın dibinde cırlama."
"Ee kalk sende."
"Bugün gitmeyelim."
"Olmaz. Aras kalksana."
Omuz silkip tekrar uyku moduna girdi. Demek oyun oynamak istiyordu, peki oynayalım bakalım. Elini ısırmamla Aras'ın beni yataktan atması bir oldu. Sikeyim ya artık kıymetli popomu hissetmiyordum.
"Rüzgar ağzını sikeyim amına koyayım, niye ısırıyorsun?"
"Kalkmıyordun ne yapayım? Bir kere bende burada kıymetli popomu hissetmiyorum o ne olacak?"
Aras piçimsi gülümsemeyle yataktan eğilip suratıma yaklaştı. Hiçte iyi bir gülümseme gibi durmuyordu, sıçtım. Eliyle çenemi tutup dudaklarıma yaklaştı, Rüzgar itsene mal mısın sen? Evet malım kabul ediyorum. Gözlerimi sıkıca yumup öpsede uzaklaşsa diye bekliyordum.
"Daha o kıymetli popon çok acıyacak."
Kapalı gözlerimi hızla açıp şaşkınca suratına bakmaya başladım.
"Neee?"Çarpık bir şekilde gülümseyerek, dudaklarıma üfleyip yataktan kalktı.
"Demek öpmemi bekliyordun, yazdım bunu kenara, hakkımı daha sonra kullanacağım."Göz kırpıp odadan çıktı. Lan öpse bundan daha az rezil olurdum. Hem o ne demek istedi pis sapık? okul formamı giymek için kıyafetlerimi çıkartacakken birde ne göreyim? Aman tanrım dedim. Dün kıyafetlerimi değiştirdiğimi hatırlamıyorum, hassiktir sapık Aras.
"Araaaaaaaaas"
Koşarak yanıma geldi, siktir duş alıyormuş amına koyayım. Saçları hala köpüktü altında ise eliyle havluyu tutuyordu. Gülmemek için kendimi zor tutarak, ciddi olmaya çalıştım.
"Ne oldu? Bir şey mi oldu? Rüzgar söylesene ne mal mal bakıyorsun?"
"Öhööööm dün niye üzerimi değiştirdin?"
"Sikeceğim şimdi üzerini amına koyayım. Beni bunun için mi duştan çıkardın? Merak etme bir şey yapmadım. Giyin yoksa okula geç kalacağız. Yani istersen giyinme benim için hava hoş. Gözüm yanıyor lan hay sikeyim böyle işi."
Koşarak banyoya tekrar girdi. O gidince kendimi yere atıp gülmeye başladım. Deminki bana yaklaşması aklıma gelince gene domates part 1 moduna girdim. Yerden kalkıp okul formasını giyerek mutfağa gittim. Tezgahın üstünde poşetler vardı içine baktığımda birçok malzeme ve bir dünya abur cubur vardı. Çikolatalardan birini açıp yemeye başlarken, içeri Aras'ın girmesiyle ona dönüp çikolatayı sallayarak konuştum.
"Bonlaro son mo oldon?"
"Evet, benden başka kim alacak? Bakıyorumda baya beğendin sanırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopat Aşık (BxB)
Teen FictionBirbirinden zıt iki insan birbirlerini sevebilecekler mi? Mafyanın oğlu olan Aras ve kendi halinde takılan Rüzgar Bir erkeğe aşık olacaklardan habersiz iki erkek. Peki onları ne zorluklar bekliyor olacak.