Okyanusla beraber ilerlerken arkamı dönüp göz ucuyla arasa baktım. O kadar yıkılmış duruyorduki o halini görünce bir kez daha ölmüştüm. Acaba benim acılarımın dinmesi için kaç defa ölmem gerekiyordu. Hiç bir zaman okyanusla olmak istememiştim sadece arası seviyordum ama bunu şuandan itibaren kalbime gömem lazımdı ne olursa olsun sürekli kalbim de kalacaktı bedenim okyanusla olsada kalbim her zaman arasa ait olacaktı. Ben bu düşüncelerle ilerlerken okyanusun o iğrenç sesi düşüncelerimi bozdu.
"arasımı düşünüyorsun"
"ha"
"düşünmesen iyi olur yoksa ne olacağını biliyorsun değil mi?"
"dü-düşünmüyorum"
"güzel bende öyle tahmin etmiştim"
Şerefsiz sana kimi düşünüp düşünmeyeceğimi soran mı oldu. Eğer ki bu durumun içinde olmasaydım şimdiye ağzının ortasına yumruğu patlatmıştım ama bunu yaparsam neler olacağını bildiğim için susmaktan başka çarem yoktu. Ben okyanusu dövme hayalleri kurarken eve geldiğimizi farkedip durdum.
"okyanus burdan sonrasını kendim giderim eve kadar getirdin zaten sen artık gidebilirsin"
"ben sana gideceğimi
Söyledim mi""Ne!"
"bundan sonra beraber yaşayacağız yani almak istediklerini al benim evime gidiyoruz bundan sonra benim evimde yaşayacaksın. Burda bekliyorum acele et"
"olmaz ne demek beraber yaşayacağız benim bir evim var zaten"
"rüzgar benim canımı sıkma ben ne diyorsam o olacak git ve hazırlanıp gel"
Dişlerimi sıkıp binaya ilerlerken içimden de okyanusa küfürler yağdırmakla meşguldüm. Böyle olacağını tahmin etmemiştim onunla aynı evde kalmak hiç mi hiç istemiyordum. Özellikle yalnız kalmak istemiyordum ama şuan hayır deme gibi bir şansım yoktu. Derin nefes alarak son basamağıda çıkıp eve girdim. Direkt odama ilerleyip küçük bir çantaya giyeceğim kıyafetleri ve okul kitaplarını alıp çantanın içine tıkarak ağzını kapattım. Şimdilik bu kadar yeterdi çok uzun bir süre onun evinde kalmak gibi bir niyetim yoktu. Derin nefes alarak yatağın üzerine oturup çekmecenin içinde duran sigaradan bir dal alarak ağzıma yerleştirdim. Şuan sigara içmekten başka ne yapabilirdim ki Sigarayı yakıp dumanı ciğerlerimle buluşturdum. Şu sıralar çok sigara içer olmuştum acaba kimin yüzündendi. Resmen sinirden elim ayağım titriyordu. Göz devirip sigarayı içerken sigara paketinide çakmakla beraber cebime atıp bir yandanda unuttuğum bir şey
varmı diye kontrol ediyordum. Telefonun çalmasıyla cebimden çıkardığım telefona kimin aradığına bakarak büyük bir küfür savurdum. Şerefsiz okyanus rahat rahat kafada dinletmiyordu. Küfürler ederek telefonu açıp kulağıma dayadım."alo"
"rüzgar yarım saattir seni bekliyorum nerde kaldın acele etsene"
"tamam anladık geliyorum"
"benle düzgün konuş sabrımı sınama"
"tamam"
"acele et bekliyorum"
"tamam"
Telefonu kapatıp bitmiş olan sigarayı söndürerek yataktan kalktım. Cidden bu sefer ölmek istiyordum lütfen biri beni öldürsün. Ne suç işledimde bu durumlara geldim ben yarabbim dualar ederek çantayı sırtıma takıp son bir kez evime bakarak derin iç çekişlerimin ardından kapıyı kilitleyip evden çıktım.
______
Okyanusun evine gelmiş ve saatlerdir o telefonla oyun oynuyor bende boş boş etrafa bakıyordum. Galiba böylesi iyiydi hiç değilse fazla muhattap olmak zorunda kalmıyordum. Okyanusun küfür etmesiyle suratına baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopat Aşık (BxB)
Teen FictionBirbirinden zıt iki insan birbirlerini sevebilecekler mi? Mafyanın oğlu olan Aras ve kendi halinde takılan Rüzgar Bir erkeğe aşık olacaklardan habersiz iki erkek. Peki onları ne zorluklar bekliyor olacak.