24.bölüm

7.1K 286 106
                                    

Rüzgar'ın bakış açısından devam

"Araaaaaaaaaaas"

"kes sesini sabah sabah gürültü yapıp beynimi sikme."

"burda ne işim var benim hadi tamam onu geçtim biz dün bişey yapmadık demi."

aras kapalı gözlerini açıp sinsice güldü benim deyimimle piç gibi güldü zaten piçti ahada böyle tam piç oldu. Korkmaya başlamıştım yataktan doğrulup üzerime eğildi allahım sen aklıma mukkayet ol.

"ne yapmamızı isterdiniz küçük bey."

nefes alıyomuduk ya sertçe yutkunup suratına baktım. O ise hala piç, piç gülmeye devam ediyodu.

"öhööööğm ü-ü-üzerimden kalkarmısın."

sesimi sikiyim ilk buluşmasına giden heycanlı ergen aşık kızlar gibi çıkmadıysa bende şerefsizim.

"sebep"

"sıkıştım"

"reddedildi"

şu durumda zaten konuşamıyodum. Bide bu kadar yakınımdayken ve bana gözlerini dikmiş bakarken hiç konuşamıyodum.

"ü-üzerimden kalk artık."

"emredersiniz"

deyip üzerimden yana kayıp tekrar uyumaya başladı. Derin bi nefes verip gözlerimi kapattım. Başım çatlıyodu dün ne olmuştu en ufak bişey bile hatırlamıyodum. Arasa sorabilirdim ama götüm yemiyodu tuhaf bişey olduysa kırmızının her tonuna dönüşür topuklarımı kıçıma vura vura kaçardım.

"aras"

"ne var ya bi susmadın."

"başım ağrıyo"

"beni ilgilendirmez."

tam bi öküzdü ya ben hayatımda böyle odunumsu öküz görmemiştim türünün son örneğiydi

"ne demek beni ilgilendirmez"

"içmeseydin o kadar içkiyi benim sorunum değil çek cezanı."

"ya araaas"

"ne aras ne iyi bekle burda ben ağrı kesici getiricem."

"allah tuttuğunu altın etsin allah ne muradın varsa versin inşallah amin amin çok amin."

dediğim şeye gülüp odadan çıktı ilk defa içten gülmüştü demekki odunumsu öküz olan piçlerde içten gülebiliyormuş. Aras gelene kadar odayı incelemeye başladım beyaz dışındı herşey koyu renklerdendi ama siyah daha ağırlıklıydı. Nedense güzel durmuştu dekorasyonuna laf bile edemiyorum mükemmel dekore edilmişti. Zevkli çocukmuş allah var perdeler bordo ve yere kadar uzanıyodu, yatağın karşında ise çalışma masası vardı gece mavisi ve siyah renkleri kullanılmıştı. Yatak ise gri ve siyahtan oluşuyodu yatak diyince aklıma fesat, fesat şeyler gelmeye başladı kafamı hızlıca sağa sola sallayıp bunu düşünmeyi reddettim. Bi insan  bu kadar siyahı nasıl severdiki ama unuttum kendide siyahtı siyahın en koyusu gecenin en karanlığıydı sanki.
Kapının açılmasıyla düşüncelerimi bi kenara itip kafamı arasa çevirdim elindeki bir bardak suyla yanıma geldi.

"al iç"

"varya tam bi 3k sın." 

"3k derken küfür mü ediyon."

"ne küfürü saygı değer prens hazretleri asıl iltifat ediyorum size küfür etmek ne haddime ben aciz bir köleyim sonuçta."

"çok boşsun biliyosun demi."

psikopat Aşık (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin