Medyada ki ulaş
ulaş'ın bakış açısından
"lan burak, bu gün yanım da otursana rüzgar gelmeyecek."
"niye lan"
"ben nerden biliyim amk sabah aradım telefonunu herifin biri açtı. iş arkadaşı mıymış neymiş okul çıkışı rüzgara veririm telefonunu dedi. Bende bu gün okula gelmeyecek sanırım dedim. Oda yarın gelirim o zaman dedi kapattı."
"oğlanın adı neymiş"
"nerden biliyim münecimmiyim ben amk."
"o kadar beyinsizmisin lan sen niye sormuyorsun pezo."
"çok konuşma da yanıma otur."
"tunam varken senin yanına niye oturuyum allahın denyosu."
"o zaman, siktir git laaaaağn."
kafasını tripli bir şekilde çevirip önüne döndü, Anlaşılan bu gün tek oturacaktım bu, rüzgarı bi elime geçiriyim varya ölmek için dua edecek. Piçin ne yaptığından haberim yok çıkışta rüzgarın evine gidicem bakalım dün kimde kalmış beyfendi tabi Yektayı ekebilirsem. Herif sapık gibi kıçımdan ayrılmıyor gına geldi artık. Beyin nakli çıksın ilk yektaya naklettiricem şerefsizim malum beyinsiz insanlar var, Sıkıntıyla oflayıp başımı sıraya koydum. Bu gün bu sınıftan çıkmak gibi bi niyetim yoktu yektanın o suratını görmek istemiyodum laftan anlamıyor allahın beyinsizi.
Sınıfa hocanın girmesiyle ayağa kalktım ilk ders matematikmi olur ya, matematiği bulanı sikiyim. Sırama otururken Hocanın defterleri çıkarın demesiyle söve, söve defteri çıkardım. Yanım boş olmasaydı yanımdakiyle konuşurdum ama şuan mal, mal oturmaktan başka çarem yoktu rüzgar sağolsun. Kafamı çevirmemle Burağa gözüm çarptı. Pis pis sırıtıyodu piç, el haraketi çektim oda dil çıkarıp önüne döndü. Göz devirip pencereden bakmaya başladım hava kapalıydı yağmur yağacak gibi duruyodu inşallah ben okuldan çıktıktan sonra başlamazdı çünkü şemsiye felan getirmemiştim. Eve gidene kadar sucuk olmaya niyetim yoktu, Kafama bir şeyin atılmasıyla küfür ettim.
"ANANI SİKİM"
fazla bağırmış olmalıyım ki bütün sınıf dönmüş bana bakıyordu. Buna hoca da dahildi. kızgın boğa gibi bakıyordu şerefsizim hocanın bağırmasıyla yerimden sıçradım.
"ulaş tenefüste müdürün yanına gidiyoruz."
"hocam allah çarpsın ki sizin annenizi değil. Yani kulunuz köpeğiniz oluyum vermeyin. Valla bu sefer okuldan atarlar beni. Yalvarıyorum lütfen hocam"
"kes sesini bu kaç oldu?"
"özür dilerim hocam valla dersinizde bir daha ağzımı açarsam ne oluyum. Hocam bi daha yapmıcam yaparsam o zaman verin beni ellere"
"kapa çeneni otur yerine."
"çok teşekkür ediyorum allah razı olsun."
yerime usulca oturup, sıranın altındaki kağıdı aldım, okumaya başladım.
"lan ulaş evde kalmış kız gibi camdan mı bakıyon çen oy oy kıyamam ben sana, şaka lan niye kıyamayım geber ulaş muhahahah (kötü gülüş yaptım)"
kağıdı elimde buruşturup sıranın altına attım. Burağa baktığımda piç gibi gülüyodu, dudaklarımı oynatarak bittin oğlum sen diyerek boğazımı keser gibi yaptım. Yav he he deyip önüne döndü. Bende dakikaları saymaya başladım büyük uğraşlar verdikten sonra en sevdiğim zil kulaklarıma dolunca bi hışımla yerimden kalkıp burağın sırasına resmen uçtum. oda benden kaçmaya çalışıyodu yakasından tutup sallamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopat Aşık (BxB)
Teen FictionBirbirinden zıt iki insan birbirlerini sevebilecekler mi? Mafyanın oğlu olan Aras ve kendi halinde takılan Rüzgar Bir erkeğe aşık olacaklardan habersiz iki erkek. Peki onları ne zorluklar bekliyor olacak.