40.Bölüm

5.5K 225 251
                                    

Rüzgar'ın bakış açısı

Gözüme vuran güneş ışıklarıyla göz kapaklarımı zorlayarak gözlerimi açtım. Zorlanarak kalkmaya çalıştım ama okyanus sağolsun o kadar sıkı sarılmıştı ki bırakmıyordu şerefsiz parmak uçlarımla kolundan tutup kaldıracakken daha çok sarılıp beni kendine çekti. Allahım sen sabır ver yoksa ben yakın zamanda katil olacaktım. Göz devirip kalkmaya çalışırken okyanusun sesiyle durdum.

"uyandın mı günaydın"

"evet sanada"

Uyandın mı nedir ya yok uyuyorum amına koyum bu nasıl bir soruydu. Küfürler ederek okyanustan uzaklaşıp suratımı ona döndüm. Gözlerini açmış bana dik dik bakıyordu. Neye bakıyorsun amın oğlu ayımı oynuyor karşında. Yataktan kalkacakken beni kendine çekmesiyle okyanusa yapıştım.

"okyanus bırak okul için hazırlanmam lazım"

"biraz daha böyle kalalım çok güzel kokuyorsun aynı çiçek gibi"

Arasda böyle söylemişti değil mi çiçek gibi koktuğumu ama aras söylediğinde daha güzel oluyordu. Okyanus öyle söylediği için kendi kokumdan tiksinmiştim.

"geç kalıyorum bırakda hazırlanıyım"

"iyi tamam"

Bırakıp kendi uykusuna devam ederken yataktan çıkmamla okyanusda yarı uyukulu haliyle mırıldandı.

"hazırlandıktan sonra beni uyandır"

"neden"

"seni okula ben bırakacağım"

"gerek yok kendim giderim"

"rüzgar ben bırakacağım dedim"

"iyi tamam"

Söverek elimdeki okul formasıyla lavobaya ilerleyip ihtiyaçlarımı karşıladıktan sonra üzerimi değiştirdim. Malum okyanusun yanında değiştirmek gibi bir niyetim yoktu. Beni öyle görmesini hiç istemiyordum. Söverek elimdeki eşofmanları koltuğun üzerine bırakarak sigaradan bir dalıp alıp yakarken kendimi koltuğa attım. Hem ruhsal olarak hemde bedenen çökmüştüm. Hep o okyanusun yüzündendi saate baktığımda dersin başlamasına az bir süre kaldığını farkettim ama okyanusla gitmek gibi bir niyetim yoktu. Sigaramı içerken okyanusun sesiyle suratına baktım hay ben şom ağzımı sikiyim

"sana beni uyandır demiştim değil mi?"

"evet ama daha gitmiyordum"

"her neyse sabah sabah neden sigara içiyorsun"

Elimdeki sigarayı alıp içerken bende tekrar sövme işlemine başlamıştım. Hem sabah sabah neden içiyorsun diyordu hemde kendi içiyordu. Mantığa bak amına koyum

"rüzgar sen git içerde bir şeyler atıştır bende beş dakika da hazırlanıp geliyorum o zaman çıkarız"

"hı hı tamam"

Elindeki sigarayı söndürüp odaya giderken bende koltukta kendimi geriye atarak yeni bir sigara daha yaktım. Bu gün arası hiç mi hiç görmek istemiyordum aslında görmek istiyordum ama bu halde görmek istemiyordum. Sigaradan derin bir nefes daha çekip dumanı serbest bırakırken okyanusun içeri girmesiyle sigarayı söndürüp ayağa kalktım.

"rüzgar beni hiç dinlemiyorsun demi"

"canım bir şey istemiyordu neyse hazırsan çıkalım yoksa geç kalıcam"

"tamam"

Ayakkabılarımı giyip kapının önüne çıktım. Okyanus ise hala ayakkabılarını giyiyordu. Ayakkabılarını giyip kapıyı kilitlemeye başladı. Bende merdivenlere yönelecekken bileğimden tutup kendine çevirmesiyle dengemi kaybederken okyanusdan destek almamla beni kendine çekip dudaklarımdan uzunca öperek geri çekildi.

psikopat Aşık (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin