26.Bölüm

6K 294 109
                                    

"Rüzgar ben sadece seni seviyorum. Senden başka sevdiğim biri yok ve aslada olmayacak."

siyahlarının içinde kaybolurken. Gözlerinin içi parlıyordu. Benim sayemde mi parlıyordu o güzel gözler, seni seviyorum derken sesindeki tını. Benim için mi söylemişti o güzel sözleri. Gözlerim dolamaya başlamıştı. Hayatımda hiç bu kadar sevildiğimi hissetmemiştim. gözümden bir damla akıp yanağımla buluştu. Hızla silerken aras gülerek beni izliyordu.

"benim için bile olsa, Ağlamana dayana bileceğimi zannetmiyorum."

ters ters arasa bakarken, zil kurtarıcım oldu. Aras söve söve kapıyı açmaya giderken derin bi nefes aldım. Yanaklarıma vurarak kendime gelmeye çalıştım. Rüzgar kendine gel artık, demin resmen söylediği kelimeye ağladın. Sanırım en sonunda delirdim.

İçeriye aras ve arasa yapışmış olan bir adet yellozun girmesiyle düşüncelerimi bi kenara ittim. Yılan lafı tam bu kadına uyuyodu sanki özenle seçilmişte buna söylenmişti. Beni görünce yüzü düşer gibi oldu ama hemen toparlayıp elini bana uzattı.

"merhaba tatlım ben özlem. Sanki seni bir yerde görmüştüm ama çıkaramadım."

eli havada kalmış sıkmamı bekliyordu. Çok beklerdi.

"herkesin elini sıkmıyorum. Malum etrafta fazla mikrop var."

eli havada öylece kalmıştı. Bozulduğunu belli etmemek için gülerek o iğrenç sesiyle kulaklarım kanasın diye konuştu.

"haklısın canım sen arasın neyi oluyorsun herkesi evine getirmez de"

bu sefer bozulma sırası bana gelmişti. Harbi ben arasın neyi oluyordum ki ve benim burada ne işim vardı. Bu durumda yılan suratlı gudubet karı
1 - rüzgar 0

"ben artık gidiyim rahatsız etmiyim sizi"

yelloz özlem zafer kazanmış gibi gülümserken iç sesim orta parmak çıkarmıştı bile. Eh sonuçta aras beni seviyordu. Gülümsemesine aynı şekilde karşılık verince afallayıp kendini hızla toparladı. Kapıya ilerlerken arasta peşimden geliyordu.

kapıyı açıp ayakkabılarımı giymeye başladım. arasta başımda dikilmiş beni izliyordu.

"aras içeri girsene"

"trip mi atıyorsun."

"sana neden trip atıyım ki görüşürüz."

arkamı dönüp gidecekken. Belime dolanan kollarla durdum. Boynumdan öpüp kulağıma fısldadı.

"şu kızı postaladıktan sonra yanına gelicem beni bekle tamam mı?"

kafamı olumlu anlamda salladım şu durumda konuşamıyordum. Bedeni benden uzaklaşırken nefes almadığımı yeni farkettim. oksijen ciğerlerime ulaşırken derince içime çektim. Aras içeri girerken bende kapıdan dışarı adım atmıştım.

_____

nerdeyse 1 saattir yol yürümekten ayaklarımı hissetmiyordum. Hava kararmış ve iyicede soğumuştu keşke arastan bi ceket isteseymişim. Beynimi sikiyim bu sıralar hiç çalışmıyor, buda hep arasın suçu tabi

ellerimi bir birine sürtüp ağzımla hohlayıp ısıtmaya çalıştım. binaya girerken duvara yaslanmış sigara içen birini gördüm sigaramda kalmamıştı eve gidip üzerimi değiştirip almaya gidicektim. Merdivenleri çıkmaya başladım. Kapının önüne gelince, medine dilencisi gibi yerde oturan bi adet ulaş beklemiyordum.

"nerdesin lan sen kaç saattir, burda beklemekten kıçım dondu."

"sanane senin ne işin var burda."

psikopat Aşık (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin