JiKook - Film

807 63 11
                                    

*Jimin szemszöge*

-Jiminie~ - hallottam meg a nevemet a dormban.
-Igen? Ki keres engem? - kérdeztem csukott szemmel a kanapén ülve.
-Én vagyok az! - nevetett fel Kook. Valamire készül. Biztos vagyok benne.
-Kook, mire készülsz? Gyanús vagy nekem! - nyitottam ki a szemeimet, mire egy huncut vigyorú mankae-val találtam magam szembe. - Na, mondd, mit szeretnél?
-Nézzünk filmet! Kérlek! - nézett rám könyörgő szemekkel, amiknek nem tudtam ellent mondani.
-Na jó, legyen. Nézzünk filmet, de akkor azt a te szobádban fogjuk nézni. - mondtam neki, mire örömében ugrott egyet. - Furcsa vagy, maknae. Nagyon furcsa és sunyi! - mutattam rá, mire egy ártatlan mosollyal elfutott előlem. Valamire készül.

Felmentem a szobájába, ahol már várt engem egy filmmel. Tudta, hogy beleegyezek majd? Ennyire kiszámítható lennék?

Leültem mellé az ágyra, majd már indította is a filmet.
-Kook, mondd, milyen film ez? - kérdeztem tőle gyorsan.
-Oh, semmi komoly, ne aggódj! Bírni fogod, tudom, hogy tetszeni fog... - mintha elsuttogta volna a végén még azt a szót, hogy "nekem", de nem vagyok benne biztos.

Két perc múlva még nem találtam furcsának a filmet, de plusz négy eltelt perc után már ijesztő volt kicsit.
-Na baszd, az mi ott? - kérdeztem ijedten, de választ nem kaptam rá, mert hirtelen megölte valami az egyik szereplőt. Akkorát sikítottam, hogy szerintem az egész dorm tőlem zengett. Mi ez a film? Nem erről volt szó!

Jungkook hatalmasat nevetett szerencsétlenségemen, majd Jin hyung kiabálását hallottuk meg lentről:
-JK, ne most rontsd meg Jimint!
-Nyugi hyung, csak filmet nézünk! - kiáltott vissza neki a mellettem ülő, észre se véve, hogy én könnyes szemekkel remegek mellette. Átvert engem. Azt mondta, hogy tetszeni fog.
-Hé, Chim! Baj van, vagy miért nem figyelsz? - kérdezte tőlem Kook, próbálva meglesni az arcomat, amit tenyereimbe temettem, fejemet pedig így hajtottam felhúzott térdeimre és remegtem a sírástól. Nem akartam felnézni rá. - Chim, kérlek nézz rám! - kérlelt továbbra is, én pedig kilesve a kezeim takarásából, gyorsan megnéztem, hogy Kook hol van. A laptopot elrakta, ezért egy gyors mozdulattal ugrottam ölébe, majd fúrtam arcomat mellkasába és folytattam a sírást és a remegést.

Néhány perc múlva már a hátamat simogatta, én pedig szorosan bújtam hozzá.
-Jimin... nem gondoltam volna, hogy ennyire meg fog ijeszteni a film. Sajnálom, hogy megnézettem veled. Csak poénból szerettelek volna megijeszteni téged. - mondta nekem, én meg még pár szipogás után válaszoltam neki.
-Én sajnálom, hogy elrontottam a sírásommal a filmet.
-Semmi baj. Nem is a film volt a fontos. Igazából csak szerettem volna veled kettesben időt eltölteni. - mondta halkan.
-Mi? Miért nem szóltál? Mentem volna veled, ha mondod. - nem értettem, miért akarna velem időt eltölteni.
-Jimin. Csak szeretnék veled többet lenni. Szeretlek téged, ezért reméltem, hogy filmezési szándékkal el tudlak csalni. Nem gondoltam, hogy ilyen rossz vége lesz.
-Szeretsz? - meglepett a dologgal, de igazából jól jártam. Én is szeretem őt, de úgy gondolja a dolgot, ahogyan én is, vagy csak barátilag?
-Szeretlek, Park Jimin. Mint egy szerelmet. Pont úgy. - mondta, majd eltolt magától. - Erre mit mondasz?
-Én is szeretlek, te majom. Csak ne nézess velem ilyen szarokat. - mosolyodtam el, majd visszabújtam ölelésébe és lassan megnyugodtam. - Nézünk valami mást? - kérdeztem.
-Persze. Mondd, mit szeretnék, és azt megnézzük.
-Rendben. Szeretlek. Tényleg. - mondtam neki, majd megfordulva ölelésében figyeltem, ahogyan új filmet keres a kedvemért.

Sziasztok! Ha tetszett, bátran jelezzétek :))

Nemoo

BTS - OneshotsWhere stories live. Discover now