JiKook - Utolsó szavak

433 39 3
                                    

*Jungkook szemszöge*

Zihálva futottam a sötét utcákon. A lámpák közül ezen a környéken ritkának és csodának számított, ha bármelyik is világított. A szemem már hozzászokott a sötétséghez, ezért minden akadályt látva, biztonságosan tudtam haladni.

Most nem volt időm elmerengeni a folyó szépségében. A csillagokat sem tudtam figyelni ezen az estén. És soha többet nem is lesz ezekre lehetőségem, tudom jól.

Üldözőm elől futva próbáltam minél bonyolultabb kanyarokat beletenni az útvonalamba, hogy egy kis időt nyerjek magamnak. Ismertem a környéket, szerencsém volt ebben, mivel így magabiztosabban és gyorsabban tudtam haladni.

Szeltem az utcákat, a csendet csak az én és az üldözőm lépései, meg a zihálásom törték meg.

Nem gondoltam volna, hogy ilyen rövid időt kapok csak. Hosszabb életre számítottam, azzal terveztem. De minden elképzelésem romba dőlt, mikor ma este észre vettem ezt az embert, aki rám támadott. Elkezdtem futni, és most tartok itt.

Lassan lehagytam őt, ezért befordultam egy kisebb utcába, és felmásztam az egyik tetőre. Telefonomat rögtön előkaptam, hogy megtegyem az utolsó dolgot, amit szeretnék.

Felhívtam az egyetlen embert, aki nekem ebben a pillanatban számított: Jimint.

-Szia Kook, mikor jössz? - vette fel, hangján hallatszott a mosolygás és az aggódás is.
-Szia. - suttogtam a biztonság kedvéért.
-Miért vagy ilyen halk? - kérdezte.
-Figyelj, kincsem. Nagyon-nagyon szeretlek. Ezt tudod, ugye? - kérdeztem remegő hangon.
-Persze hogy tudom, de mi történik? Mi van veled? Fura vagy. - válaszolta.
-Nagyon szeretlek Jimin, ezt jegyezd meg. Nincs sok időm, az utolsó perceim vannak hátra.

Könnyezni kezdtem. Rossz volt kimondani. Fájt hallani, hogy ezek tényleg az utolsó perceim. Nem láthatom többet a barátaimat. A folyót. A szüleimet, a családomat. És Jimint. Senkit és semmit nem láthatok többé.

-Mi? Ne most szórakozz velem, Jungkook! - az ő hangja is remegett, de próbált nem hinni nekem, és egy viccként tekinteni arra, amit mondtam.
-Nem viccelek, Chim. Ilyennel nem tenném. Figyelj. Valaki meg akar ölni engem. Követett futva egész sokáig, de leráztam egyelőre. De tudom, hogy meg fog találni, épp ezért hívtalak fel. Mert nincs sok időm. És szeretnék elmondani mindent, amit érzek. - mondtam halkan neki.
-De Kook... - hangján hallottam, hogy mindjárt elsírja magát. - Nem akarom, hogy itt hagyj! Nekem szükségem van rád, nem hagyhatsz itt! - elkezdett sírni, és miatta én is csak jobban rákezdtem.

-Tudom. Én sem akarlak itt hagyni téged. Szeretlek mindennél jobban, oké? Ezt jegyzd meg. Szeretném, ha boldog lennél nélkülem is. Ne csinálj butaságot, rendben? Fentről figyelni foglak mindig. Vigyázz magadra, rendben? - suttogtam sírva.
-De nem akarok nélküled létezni, Jungkook! - mondta sírva.
-Tudom, cica. Tudom. De erős vagy, azt is tudom. Bírd ki nélkülem, rendben? Szólj a szüleimnek, hogy mi történt. Szeretem őket nagyon. Ezt add át nekik. - mondtam, és hallottam, ahogyan valaki fellép a tetőre. - Jimin!
-Igen? - kérdezte.
-Szeretlek! Nagyon-nagyon. És ne feledd, vigyázok rád! Sajnálom, hogy nem tudok egy utolsó csókot adni. Pedig úgy szeretnék. Mindennél jobban szeretnék most veled lenni. Sajnálom. Mindennél jobban szeretlek! - zokogtam fel.
-Én is téged, Kook! - hallottam hogy ő is durván sírni kezd, majd bontottam a vonalat.

-Nagyon megható beszélgetés. - suttogta mögöttem valaki vigyorogva.
-Miért? - ez az egy kérdésem volt csak.
-Mert valakinek nem tetszik, hogy itt vagy. Pénzért dolgozom. Téged akartak elrakni láb alól. Úgyhogy most meg is teszem, amivel megbíztak. - kimondott szavai után még utoljára felnéztem az égre, majd a csillagokat és a Holdat bámulva éreztem, hogy oldalamba fúródik egy kés.

Több helyen is megszúrt, én pedig végig az eget bámulva, Jiminre gondolva hagytam, hogy lassan elveszítsem eszméletemet, és feladtam a harcot a vérvesztés ellen. Utolsó hangok között meghallottam egy szirénát, és az utolsó amit láttam az volt, hogy rendőrök ugranak a gyilkosomra a tetőn. Utána végleg lecsuktam a szememet.

Ha lehetne egy utolsó kívánságom, tudod mi lenne az? Hogy még egyszer láthassalak.

Sziasztok! Ha téma ellenére tetszett, jelezzétek bátran :))

Nemoo

BTS - OneshotsWhere stories live. Discover now