6:Цондгор гүзээ

2K 327 17
                                    

Хусог жин хоёр гурван хүүхдийг усанд оруулах гэж үйлээ үзнэ.
Ялан гуяа жонгүг яг үхэх гэж байгаа юм шиг чарлаад усруу орохгүй байв.
Тэхён уснаас харшилтай мэт л ойртуулах гэхээр л жинээс зуураад орохгүй гэсэндээ үснээс нь хүртэл зулгаагаад нүүрийг нь дөрвөн мөчөөрөө тас тэвэрсэн байв.
Хусог жонгүгийг барьж аваад хувцсыг нь тайлаад шав шалдан жонгүгийг вананд суулгах гэхэд орилсоор гүйгээд гарчихав.
Хусог хөлсөө арчин жиминий хувцасыг тайлхад жиминий цондгор хөөрхөн гүзээ унжна.
Хусог өхөөрдөн гүзээн дээр нь үнэсээд нях хүүхэд тэвэрж байгаа мэт л тэврээд вананд суулган шар нугасыг нь өгөхөд жимин жаргалтай усаар тоглоно.
Жин арай гэж тэхёны хувцасыг тайлан жиминий хажуугаар оруулан суулгахад тэхён уйлагнан гарах гээд байсан ч удалгүй жиминтэй нийлэн тоглож гарав.

"Одоо жонгүг муу туулай хаана байна аа" хусог хөлсөө арчин хэлэхэд жин хоёр хүүхдийн толгойг угаангаа "мэдэхгүй ээ" гэхэд хусог орилон "юнги шалдан бацааныг олоод ир" гэхэд юнги за гэсээр зөрүүлэн орилов.

Гэрээс нь нүцгэн гүйж явсан жонгүгийг юнги арай гэж барьж аваад угаалгын өрөөнд оруулан хаалгыг нь хурдхан хаав.

Цаг орчимын дараа гурван тоорой хөөсөөр тоглон жаргалтай инээлдэнэ.





Ёооё бичиж байхдаа золтой харавсангүй😂😂😂

𝐂𝐇𝐈𝐌 𝐂𝐇𝐈𝐌Where stories live. Discover now