Энэ өдөр аавууд бөөнөөрөө сууж нөгөөл нэг архиа ууцгаан шуугилдана.
Харин гурван тоорой маань нууцаар хорлон сүйтгэх ажилгаа явуулж байв.
Тэхён намжүүний цүнхэнд ёнтаны хоолыг хийгээд "ёнтанаа би чиний хоолыг нуучихсан маргааш чамд өгнөө" гэхэд ёнтан цоглог хуцан сүүлээ годогнуулна.Харин жонгүг жиминийг шүүгээнд хийгээд хаалгыг нь дараад суучихав.
Хөөрхий жимин айсандаа уйлан нус нулимсаа аавуудыхаа хослол хүрэм цамц зэрэгт арчин заваартуулж өгөв.Намжүүн бага зэрэг халчихсан цүнхрүүгээ гараа явуулан утасаа авах гэтэл гар нь нэг нялцгай зүйлд ороход гайхан харвал ёнтаны хоол мөн хоолны үлдэгдэлүүд байсанд намжүүн огиулан угаалгын өрөөрүү гүйв.
Харин тэхён амаа ангайн ёнтаныг тэврээд өрөөрүүгээ гэтэв.Жимин уйлсаар гарах гэхэд нь жонгүг түлхэж оруулаад унагаагаад байсанд жимин ёстой гэрээр дүүрэн орилж гарав.
Бас л нөгөө заншилаараа жимин хошуугаа унжуулаад цааш хараад суухад жонгүг чихэр шоколад барин жиминий урдуур хойгүүр гүйн арагдах гэж оролдоно.
Тэхён хэдийн ёнтаны бөгсийг дэрлээд хурхирж байв.
Жонгүг шоколадаа задлаад жиминд өгөн "жимин аа май" гэхэд жимин тоолгүй хошуугаа унжуулсаар сууна.
Жонгүг хөөрхөн инээн жиминий нугсан хошуун дээр шоб хийтэл үнээд "уучилаарай" гэхэд жиминий хацар улайн инээгээд жонгүгийн хацар дээр үнсэв.