90:Надтай гэрлээч

1.5K 194 6
                                    

Жонгүгийн хийж байгаа ажил нь жиминий амруу туулга цутгах тэрийгээч хийх гээд хүлээтэй суух жиминрүү аягтай туулга барьсаар ойртно.
5алхам жимин гүрийгээд суугаад байв.

3н алхам жимин амаа жимийн мөчөөгөө өгсөнгүй

2алхам жимин муухай орилон тийчилнэ.

1алхам жимин бууж өгөв.

"заза надаа бөгж байгаа" гэж ориход жонгүг байрандаа зогсоод "нээрээ юу" гэхэд жимин хурдан толгой дохиод "би чанёол ахад өгөх гээд өөр бөгж авцан байсан юмаа тэр байгаа" гэхэд тэхён жиминийг тавин хүлээсийг нь тайлаад "за гаргаад ир харий" гэхэд жимин халаасаа ухан гаргаж ирсэн бөгж нь өндгөн шокладнаас гарч ирдэг тоглоомон бөгж байв.

Үүнийг нь харсан жонгүг тэхён хоёр хачин царай гаргаад "чи тоглоод байна уу чанёол ахын чамд өгсөн бөгж алмазан шигтгээтэй үнэхээр бүр үнэхээр үнэтэй бөгж гэтэл одоо чиний наад ховдог гэдсэнд байна" гээд гэдэсрүү нь хатгахад жимин гонгинон чанёолрүү гүйв.

Чанёол жиминийг тэвэрсээр санаа алдхад жимин нөгөө тоглоомон бөгжөө чанёолд зүүж өгөөд "надтай гэрээч ахаа би таньд хайртай" гэхэд чанёол бөгжийг хараад томоор инээн "хонгорхон минь дээ тэгэлгүй яахав үнэхээр гоё бөгж байна" гэсээр уруул дээр нь үнсэв.
Гэтэл тэхён элэгээ тэвэрээд "хннн яаж хэдэн саяын үнэтэй бөгжнөөс гоё байх юм жимин гуай чи зүгээр өгрөнө гэж байхгүй шүү би чиний гэдэсийг хүүлээд ч болтугай гаргаж авна." гэхэд жонгүг хажуунаас нь "чи одооноос зүгээр баана гэж байхгүй гэж мэд" гээд нөгөө туулагаа барьсаар жиминрүү ойртно.

𝐂𝐇𝐈𝐌 𝐂𝐇𝐈𝐌Où les histoires vivent. Découvrez maintenant