Жимин ичигүйрэн жэксонд сэтэглээ илчилхэд жэксон эхлээд гайхан харж байснаа чангаар инээд алдан жиминий хацраас чимхэн "чи ийм булцгар байж надад сайн гэж үү" гэсээр хөдлөгхөд жимин ярвайн "яаая өвдөж байна" гэхэд жэксон гараа аваад хоолойгоо засан "за яахав намайг дагаад яв" гээд түрүүлж алхан гараа дага гэж дохиход жимин бөндгөнсөөр араас нь дагав.
Жэксон нилээд хэдэн нийлдэг хүүхдүүдтэй нийлж жиминийг чирсээр кино үзэн парк орж үнэтэй хоолонд хүртэл оров.
Энэ бүгдийн төлбөрийг бүгдийг нь жимин төлсөн."Орой болж байна би нэг гоё газар мэднэ. Гэхдээ энэ булцгар жижигхэн залууг оруулхад хэцүүл байхдаа" гэсээр нэг найз нь хэлхэд жэксон жиминийг чирсээр "хамаагүй ээ" гэв.
Архи тамхи ханхалсан баарны гадна ирээд бүх хүний таксны төлбөрийг төлөөд явх гэтэл жэксон хамгаалагчид хэлэн зүйл хэлээд жиминийг чирсээр оров.
Жиминий мөнгө дуусаад аавийнхаа маш хэрэгтэй үед ашиглаарай гэж өгсөн картаар төлбөрөө төлөөд хэрэглээнээсээ хэтэрчихсэн байсан учир жимин ааваасаа айн бас санаа зовно.
Гэсэн ч жэксон баахан архи пиво бас бус зүйлс аван жиминийг чирсээр суув."Би явах хэрэгтэй оройтож болохгүй миний мөнгө дуусчихсан" гэсээр жимин учирлахад нэг найз нь "тэгвэл яв даа" гэв. Жимин босон явах гэж байтал жэксон зогсоон "болоогүй байна байж бай чи надад сайн биздээ миний найз залуу болмоор байвал сууж бай" гэхэд жимин буруу гэдгийг нь мэдэж байсан ч буцан суув.
Гэтэл урд нь сууж байсан залуу пиво балган "гэнэн гахай" гэв.Smut awh uu jimintei.😂