3:Хөөрхөн жимини

2.2K 319 18
                                    

Тэхён жимин үсийг дээш нь шуун боогоод "чим чим үнэхээр хөөрхөн" гээд хацар дээр нь үнсхэд жонгүг хүрч ирээд нөгөө талынх нь үсийг бооход жимин үнэхээр эгдүүтэй болчихов. Хоёр талдаа болчихсон үс нь үнэхээр эгдүүтэй.

Жимин юнгирүү гүйж очоод цамцнаас нь татхад юнги жиминийг харсан дариудаа зүрхээр явхаа шахав.
"Ээ бурхан минь жимини ийм хөөрхөн байх гэж би чамд хайртай тооройхон минь" гэсээр нүүр нүдгүй үнсэж гархад жимин ход ход хийтэл инээн жижигхэн гараараа юнгигийн хацарнаас барин аваад хацар дээр нь үнсэв.

Цаана нь зогсож байсан хусогийн хайр гоожоод жиминийг дундаа хийж байгаад нүүр нүдгүй үнсэн тэврэв.
Намжүүн буйдан дээр хамараа ухан сууж байхад тэхён муухай царайлсаар ирхэд намжүүн өндийн юу болсныг нь асуухад тэхён хавчигнан "миний баас хүрээд байна" гэхэд намжүүн эв хавгүй тэврэн гүйсээр угаалгын өрөөнд орон хаалгаа тас хийтэл хаав.

Жимин инээд хөөр болсоор жонгүг дээр ирэхэд жонгүг жиминий духан дээр няслан "эрхийн балай жимин муу жижигхэн тоорой" гэхэд жимин хошуугаа унжуулан жонгүгт гомдоллоно.

Аавууд ажилаа яриад хүүхдүүддээ анхаарах завгүй байхад жонгүг сурснаараа таалагдсан зүйлээ амандаа хийж үзнэ.
Жимин хайртай аавийнхаа авч өгсөн бамбаруушийг тэврэн бүүвэйлээд эвлэгхэн тоглох бол тэхён гэрийг бодит утгаар нь сүйрүүлнэ.

Тэхён робот барби хоёр тулалдуулаад их л завгүй сууна.
Тэгэх явцдаа энэ тэндхийг нураан орилж байв.








Bogino2 heseg garnaa. Bi sn bichij chadaj bnuu.

𝐂𝐇𝐈𝐌 𝐂𝐇𝐈𝐌Donde viven las historias. Descúbrelo ahora