35:Шуналтай тоорой

1.8K 248 4
                                    

Өнөөдөр бол гурван тооройн хувьд чухал өдөр тэдний анги дэвших шалгалт авагдана. Гэтэл тэхён жонгүг хоёр нойлын ногоон тэг харин манай чимчим маань ангийн дарга шүү.
Ангидаал толгой цохьдог ухаалаг тоорой.

Жимин хичээлээ хичээнгүйлэн давтан суух бол тэхён жонгүг хоёр салганаад энэ тэндээс хуулчих юм хайна.
Азаар жонгүг жиминий хажууд суугаад амжсан.
Жонгүг жиминийг хатган "хайрлаа туслаарай тооройхон минь" гэхэд жимин үнэ ороод "надад ямар ашигтай юм" гэхэд жонгүг туулай шүдээ гарган өхөөрдөм царай гаргаад "хүссэн хоолоо авхуул долоо хоног даая бас тэхёноос нууцаар кино үзэхээр явъя" гэхэд жимин элэгээ тэврээд чухал царай гаргсанаа "за яахав"гэхэд жонгүг хүүхэд шиг л баярлан дэгдэгнэнэ.

Тэхён сандарсаар жиминий урд ирээд "жимин аа надад шипи дамжуулаарай гуйя би унчиханашдээ жимин аа хайраа" гэсээр гараас нь зууран хошуугаа унжуулхад жимин "надад юу өгөх юм" гэхэд хэсэг бодсноо "би чамд бүх мөнгөө өгий бас чиний боол болий тэгээд хоол бас чихэр өвч өгий" гэхэд жимин гараа татан аваад "бага байна" гэхэд тэхён гонгинон "өөр юу нэмүүлмээр байна хүсснээ хэл" гэхэд жимин жонгүгрүү хараад "та хоёр өдөр болгон намайг ирж ав бас цүнх үүрээрэй бас өдөрт гурван удаа хоол авч өг бас намайг үүрж яв тэгээд бүх мөнгөө өг намайг өдөрт 10 удаа үнсэнэ бас миний боол бол тэгээд кинод бас даа би парк ормоор байна бас би ганцаараа унтмааргүй байна манайд ирээд цуг унт" гэхэд жонгүг тэхён хоёр уулга алдан "шуналтай гахай" гэхэд жимин дээгүүр харан "тэгвэл боль" гэхэд жонгүг шуудхан зөвшөөрөв. Тэхён ч яах ч араггүй учир зөвшөөрөв.

"Муу зальтай гахай"

Zagtnaagaa gargsan chini goy bnaa uuchilalt guigaad giy hesgvvd ogii.😂😘😘

𝐂𝐇𝐈𝐌 𝐂𝐇𝐈𝐌Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang