31:Согтуу жимин

1.9K 262 10
                                    

Өнгөрсөнд...

Жимин жэксоны хажууд сууж байтал жэксон архи атгуулаад "уу хонгор минь" гэхэд жимин ярвайн байж уув.

Үүрээр жимин шал согтуу амьтан найгсаар баарнаас гарж ирэв.
Болоочгүй архиа атгасан хэвээр найгсаар гэрлүүгээ такси барин очоод хонхоо дархаар гараа явуулж байтал үүд савагдан онгойн нүдээ улайтал уйлаад нус нь гоожиж буй хусог гарч ирэв.

Жимин аавгаа харж тэнэг инээгээд найгасаар гэрлүүгээ ортол хусог жиминээс үнэртэх аймшигтай үнэрт мансуурах шахан хамраа дараад " жимин бяцхан тооройхон минь хаана байж байгаад ирэв бас шал согтуу хэнтэй байсан" хусог уурлангуй хэлхэд жимин архиа нэг балгаад "анхны хайртайгаа хамт бааранд уусан ааваа намайг битгий загнаарай миний мөнгө дуусаад би бүх мөнгөөрөө архи авчихсан би хүсээгүйлдээ жэксон шахаад байсан юм.

Тэгээд уугаад байсан чинь гоё болоод байсан юм аа. Тэр муу жонгүг тэхён хоёр надтай тэр секс гэдэг юмаа хийгээгүй. Бас тарган болохоор тэгсэн юм бол уу тэр хоёрт би зөндөө гомдсон. Тэгээд ааваа би таньд зөндөө хайртай хоёулаа секс хийчих юм уу тэр хоёр намайг тоохгүй байна. Би таньд...бла бла бла...." нар гарж байхад жиминий агсан дуусч юнги ууралсан амьтан жиминийг өрөөрүү нь оруулах гэж байтал жимин юнгигийн цамцруу бөөлжичхөв.

"Жимин 2 сар гэрийн хорионд орсон бас миний нөхөртэй секс хийж болохгүй аав нь уурлана шүү одоо муу тоорой минь өрөөрүүгээ ор"








Заза би бүр шал тэнэг юм хийсэндээ харамсчлаа. Ххэ иа нар одоо намайг тоохгүй юу😣😣😦😦😦😭😭😭😭

𝐂𝐇𝐈𝐌 𝐂𝐇𝐈𝐌Kde žijí příběhy. Začni objevovat