Нэг хоног саатуулах байранд хонсон биш жимин чанёолд эрхэлж өгч байв.
"орра би таньд маш их хайртай" жимин өхөөрдөм царай гарган чанёолын энгэрт шигдэн хэлхэл чанёол томоор инээн хамар уруул хацар дээр нь ээлжилэн үнсэв.
Жимин дахин хошуугаа цорвойлгон "дахиад үнс" гэхэд чанёол уруул дээр нь удаанаар үнсэн холдох гэхэд жимин гараа хүзүүгээр нь ороон үнсэлтээ илүү гүнзгийрүүлэв.Жимин хэл чанёолын амруу түрэн орж ирээд том уруулаараа чанёолын уруурыг хүчтэй сорон хэлийг нь сорход чанёол дуу алдав.
Гэсэн ч жимин зогссонгүй цамцан доогуур нь гараа оруулаад хөхөөд хорсгоод байгаа хөхны толгойг нь чимхэн оролдход чанёол хүчээр жиминээс уруулаа салгаад "хөөе тоорой минь чи намайг алхаар шийдээ юу энэ чинь өвдөж байна" гэхэд жимин тоосонгүй өөрийнхөө цамцыг тайлж шидээд дахин уруулыг нь озон авав.
Чанёол ч жиминий аясаар хөдлөн мөн л цамцаа тайлан жиминийг тэр дор нь доороо оруулчихав.Жимин их л хүссэн бололтой сул бэлтэглийн өмдөө дотоожтойгоо тайлан шидхэд чанёолын өмнө бүрэн нүцгэрсэн жимин хэвтнэ.
Чанёол жиминий ийм төрхийг хараад л ухаан санаа нь орж гаран жиминрүү дайрч эхлэв.Хүзүү эгэм хэсэгт нь өөрийн тамагаа үлдээн доошилсоор хүйсийг нь долоон бяцхан жимин дээр ирэн амьсаглаараа төөнөн нэг үнсхэд жимин уяанглаг хоолойгоор гиншнэ.
Чанёол буцан дээшилээд жиминтэй уруулаа нийлүүлэн өөрийн өмдөө тайлах гэж байтал хаалга савагдан онгойж тэхён хамараа ухсаар орж ирэв.
Жимин чанёол хоёр тэхёнрүү үзэн ядсан харц шидэх ч тэхён дарвайтлаа эвшээлгэн дэрээ тэвэрсээр зогсоод байв.
"өө муу жаргах замын садаа гараач" жимин орилход тэхён нойрмог нүлээ нухалсаар тэр хоёрын байгаа байдалыг харчихаад хэнэггүй "зүгээрээ хий хий жонгүг намайг хөөгөөд байна" гээд буцан гарав."тэр миний боожигойг харцан уу" гэсээр нүүрээ дархад чанёол жиминий дээрээс дарж хэвтээд "тэр мууг нэг хашраанаа" гэж зивүүцсэн байртай хэлэв.
Яахав өчигдөр үхчихэлгүй өнгөрсөөн ххихих хаа нээх сүртэй юу. Энэний үргэлжлэлийг авмаар байвал намайг найр.