61:Чухал нэгэн

1.8K 234 7
                                    

"тэхён муу өөдгүү амьтан наад шуламаасаа холдооч" жонгүг жиёон тэхён хоёрыг салгах гэж орилход тэхён жонгүгийг тоолгүй жиёонтой сугдалцсаар явх гэхэд нь хажууд нь зогсож байсан жимин замыг нь хаан зогсоод чанёолруу дээрэнгүй харцаар хараад "чирээд яв" гэж тушаах аядхад чанёол маажигнан тэхёныг сугандаа хавчуулан хаа нэг тийшээ явна. Харин жимин жиёонруу үхлийн харц шидээд "анхааруулья манай найзтай орооцолдоод үзээрэй муу шулам" гэхэд жиёон жиминээс өндөр тул тулж зогсоод "тагжгар минь чиний оролцох асуудал биш" гэсээр мөрлөн зөрөв.
Жонгүг тэхёны араас яван гэртээ орж ирээд уурлангуй "тэхён чи тэр шуламтай яагаад байнга хамт яваад байгаа юм" гэхэд тэхён чанёолоос мултарсан дариудаа муухай харан "чамд ямар хамаатай юм новшоо чи тэр сэхүнрүүгээ яваач" гэж орилход жонгүг гараа зангидан "чадахгүй битгий тэр хараал идмэрийг дурдаад бай" жонгүг зөрүүлэн орилж эхэлхэд чанёол хэрүүлд нь оролцохыг хүсэлгүй гараад явав.
Чанёолтой салах ес хийсээр жимин зөрөн орж ирхэд тэхён жонгүгийг түлхэн "чамтай дахиж харьцмааргүй байгаа болохоор өөр хүнтэй болж байна ясан атаархаад байна уу шалиг новшоо" гэхэд "өөр хүнтэй болох оо хнннн тэгээд би чадахгүй юм уу чамаас өөр хүн олчихоно за" гэсээр ууралсан амьтан хамараа сарталзуулан зогсход тэхён бассан царай гаргаад "харий хөөе аваад ир тэрийгээ хаана байна" гэхэд жонгүг гэмгүй зогсох жиминрүү харснаа "энд байна" гэсээр жиминийг татан үнсээд авав. Жиминий нүд бүлтэрэх шахан жонгүнийг түлхтэл тэхён шарандаа "намайг чадахгүй гэж бодоо юу тэглээч энэ муу тоорой чинь миний тоорой" гээд жонгүгээс жиминийг татан үнсхэд жимин бүр шоконд орчихов.

Жонгүг тэхён хоёр ээлжилэн жиминийг булаацалдаж өөрсөдрүүгээ татан ээлжилэн үнссээр байсанд жимин эсэргүүцэвч тэр хоёрын бие биенээ дийлэх гэсэн өрсөлдөөнөөс болоод дунд нь тоглоом болж байв.

Гэнэт хаалга онгойн чанёол "уучилаарай залуусаа би утасаа танайд орх....," чанёол үгээ дуусгалгүй тэхён жонгүг хоёрт үнэсүүлэн зогсох жиминийг хараад гацаж орхив.
Жимин ч сандран тэр хоёрыг түлхэхэд чанёол жиминрүү урам хугарсан харц шидэн буцан хаалга тас хийтэл нь хаан яваад өгөв.
Сандарсан жимин чанёолыг араас гаран гүйхэд тэхён жонгүгрүү муухай харан "арилж үз" гэхэд жонгүг зөрүүдлэн "чадахгүй чи өөрөө яв" гэсээр дахин хэрүүл эхлэв.
Энэ үеэр гаднаас жин орж ирээд хоёр хүүхгийнхээ хэрэлдэхийг хараад гайхаж байтал тэхён жинийг татан "манай аав ирчихлээ" гэхэд жонгүг жиний нөгөө талаас татан "манай ахыг тавь" гэсээр бараг жинийг голоор нь хуваахаа шахна.

"БИД ХОЁРЫН АЛИЙГ НЬ СОНГОХ УУ? ХАРИУЛ" жонгүг тэхён хоёр зэрэг орилов.

𝐂𝐇𝐈𝐌 𝐂𝐇𝐈𝐌Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang