"жимини хоолоо идээрэй" чанёол гал тогооноос орилход жимин дэгдэн гүйж ирээд чанёолын бэлхүүсээр тэврэн авч нүүрээ наагаад хоёр тийш найган хөдлөхөд чанёол тоогойг нь илээд "бяцхан тооройхон минь хоол чинь хөрлөө" гээд жиминийг ширээнд суулгаад өөрөө урд нь суух гэсэн ч жимин зөрүүдлэн өвөр дээр нь зүтгэсээр суув.
Чанёол өөрийнхөө болон жиминий хоолыг амруугаа хийн хошуугаа цорвойлгох болгонд нь үнсэж энхрийлнэ.
Жимин хөлөө сав чуулан чанёолын цээжинд наалдаад "дахиад хоол байхгүй юу ямар жоохон хоол хийгээ вэ?" гэхэд чанёол гайхан хараад "чи зөндөө идсэншдээ цадаагүй гэж үү" гэсээр уулга алдхад жимин амаа даран "өө цадсаан тоголсий цадалгүй яадийн" гээд тэнэг инээн өвөр дээрээс нь босоод чанёолын өрөөрүү гүйв. Ард нь үлдсэн чанёол тогой сэгсрэн аяга тавагаа угааж эхлэв.
Жимин орон дээр нь тэрийн унаад "аааш одоо яанаа намайг их иддэг гээд мэдчихсэн юм биш биздээ" гэсээр тийчигнэж байтал чанёол ороод ирэв. Жимин шуудхан эгцрэн суугаад хоолойгоо засан "яасан" гэхэд чанёол инээдээ барьж ядан "аав чинь гадаа ирчихлээ" гэхэд жимин хувцасаа аван гарав.Жимин машинд суусан даруйдаа санаа алдаад "одоо намайг юу гэж бодож байгаа бол ичиж үхмээр юм" гэсээр нүүрээ дархад юнги замруугаа анхаарлаа төвлрүүлээд анзаарах сөхөө байсангүй.
Гэртэй ирсэн жимин
"еоое турж үхлээ хоол байна уу ааваа"
Хэхэ ховдог жаал.