97:🔞

2.3K 202 9
                                    

Тэхёныг гарсны дараа чанёол ажилдаа дахин оров.
Жиминийг зөөлөн үнсэж таалан өөрийн найзаа гаргаж ирэн хэд хэд шувдараад шүлсээрээ жиминий нүхийг норгоод зөөлөн оруулав.

Жиминтэй анх хийснээс хойш нэг ч удаа дахин хийгээгүй тул жимин ихээхэн эмзэг байх аж.

Жимин нүдээ анин чанёолын хүзүүгээр чанга тэвэрсэн байсан тул чанёол тайвшруулхаар нүд хамар уруул дээр нь ээлжилэн үнсээд зөөлөн хөдөлж эхлэв. Жимин ч аяархан гиншхэд чанёол жиминийг энхрийлэн зай үлдээлгүй үнсэж нандигнаж байв.

Жиминий хоолой үнэхээр нарийхан дээр ямар ч эмэгтэй хүнээс илүү нарийхан бэлхүүс өөгүй цагаахан арьс нүдээ анин амаа хагас ангайн аяархан гинших нь яг л сахиусан тэнгэр мэт.

Жимин үнэхээр эрхэм нандин бас ариухан төгс төгөлдөр нэгэн.

Жиминий дуу чангархал чанёол ойртсоныг нь мэдэн давхар жиминий бяцханааг үрэн эцэст нь тулган тавиулав.

Араас нь чанёол ч хэд хэд бүлээд дотор нь тавьчихав.

Жимин духнаасаа гарсан хөлсөө арчаад чанёолын хүзүүнд шигдхэд чанёол жиминээс аяархан эрхтэнээ сугалаад жиминийг энгэртээ наан хөнжилөө нөмрөв.

Яг зүүрмэглэн унтах гэж байтал бас л хаалга савагдан онгойж жонгүг өрвийж арзайсан амьтан орж ирээд "чанёол ахаа та жиминд хүүхэд хийчиж байгаа юмуу та төрүүлээ биздээ" гэсээр орилход яг унтах гэж байсан жимин цочин сэрчихэв.

Чанёол жиминийг арагдан нүд хацар дээр нь үнсээд "тэглээ хийчихлээ гараач тэнэг ээ" гэсээр орилов.



Найруулах гэсэн найрдаггүй байшт ххах.
Дуусхаас нь өмнө гоё смүт бичмээр санагдаад байсан юмөө.

𝐂𝐇𝐈𝐌 𝐂𝐇𝐈𝐌Where stories live. Discover now