37:Эрхийн балай

1.6K 249 5
                                    

Тэхён аавуудтайгаа зугаалгаар явсан учир өнөөдөр жонгүг жиминийг үүрэн цүнхыг нь давхар барина.
Жимин зүгээр ч үүрүүлчихгүй тонгочин энэ тэндхийн юмыг хамж шимэн авгай шиг л хуурч хөөрсөөр инээхэд жонгүг ядарч үхэх гэж байгаа амьтан амьсгаатан явна.
Жонгүг жиминд хоол авч өгөөд жиминий хүсэлтээр дэлгүүр хэсэв.

Жимин үнэхээр загварын мэдрэмжгүй ёстой өвөө нараас ч долоон дор хувцас харна.
Жонгүг нээх тоолгүй араас даган явна.
Жимин хүүхдийн тасагт ирээд янз бүрийн цамц харан явж байтал жонгүг шар дэгдээхийний зурагтай цамц хараад жиминд өгөөд "наадхаа ав үнэхээр гоё зохино" гэхэд жимин харж харж байснаа тэрийгээ сольж өмсөн гарж ирэхэд жонгүг жиминийг базаад авчихмаар л санагдана.
Өөртэйгөө дэндүү адилхан дэгдээхий.


Жонгүг орой болохоос өмнө жиминийг гэрт нь хүргэж өгөөд явах гэж байтал жиминий нугсан хошуу унжиж ирээд "жонгүг аа чи энд хоноод яв үгүй бол би гомдлоо" гэхэд жонгүг яах ч араггүй үлдэв.

"Эрхийн балай" гэсээр жонгүг үгэлнэ.





Neere ng ym hlhed ene ogvvlleg duusah vgvi ni todorhoigvvldee.
Zalhuu hvrehgvv goy sanaa orj ireed bhiin bol bicheel bn bi 100n hsn bichne gj moroodoj suugaa hhe.
Zalhuu hvreed duusgmaar sanagdaad irvvl shuud duusgana. Harin ingeed ywaad bhaar ta nar uidah bh gj bodood bnldaa. Ta nar yu gj bodjiin.

𝐂𝐇𝐈𝐌 𝐂𝐇𝐈𝐌Место, где живут истории. Откройте их для себя