Чанёол жиминийг хөтөлсөөр өөрийн амьдардаг гэртээ ирэв. Чанёол ганцаар амьдардаг бөгөөд ээж аав нь гадаадад амьдардаг байв.
Чанёол жиминийг буйдан дээр суулгаад жүүс хийж өгөн хажууд нь суув.
Жимин чанёолын том цээжийг дэрлэн "танд тэврүүлэх үнэхээр гоё" гэхэд чанёол толгойг нь үнэрлээд "чамайг тэврэх үнэхээр гоё" гэв.Тэд кино үзэхээр сувагаа солин удалгүй нэгэн драма тавив.
Киноны үеэр зүгээр байсангүй инээлдэж ноцолдсоор байтал аль хэдийн кино дуусчихсан байв.
Жиминий утасанд дуулдлага ирхэд жимин харвал жонгүг байв.
Гэтэл чанёол булааж аваад дээш өргөн "битгий ав" гэхэд жимин утсаа авах гэж үсэрж дэвхцэн зулгаах ч чанёолын хаана нь ч хүрсэнгүй.Жимин чанёолын энгэрээс зүүгдэн утсандаа хүрэх гээд чадахгүй гонгинож байтал чанёол хөл алдан газар унчихав.
Жимин ч давхарлан дээр нь унахдаа чанёолын уруул дээр үнсчихэв.
Тэр хоёр хэсэг гайхан хэвтсэн ч чанёол бүхнийг гартаа аван жиминий хүзүүнээс барин хэлээ хийн үнэсэлдэж эхлэв.Жимин өөдөөс нь хариу үнэсэн цамцных нь захнаас зуурна.
Чанёол үнсэлтээ салгаад жиминрүү харан "хийж үзсэн үү" гэхэд жимин толгой сэгсрэв Чанёол өхөөрдөн инээгээд жиминийг чанга тэврэв.
Жимин чанёолын цээжийг дэрлэн хэвтэж байхад амьсгал нь хүзүүг нь гижигдэнэ.
Чанёол дахин жиминийг үнсэн авхад жимин хариу үнсэн чанёолын хүзүүгээр тэврэхэд чанёол жиминийг өргөж явсаар орон дээр хэвтүүлэн хувцасыг нь аажимаар тайлна.
Жиминий нүүр хэдийн улайгаад шатаж байв.Жимин хэтэрхий эмзэг байх бөгөөд хүрэлт шимэлт бүрд нь аяархан гиншнэ.
Чанёол цагаахан цээжийг нь үнсэн бүрэн нүцгэрсэн жиминийг дээрээс нь доош нь ширтэн үзэсгэлэн гоог нь биширнэ.Чанёол жиминий хүзүү цээжийг шимэн улаан тэмдэг үлдээх явцдаа гар нь биеийг нь тасралтгүй илж таална.
Чанёол дээгүүрхээ тайлаагүй ч өмдөө дотуур өмдтэйгөө тайлхад жимин ичин нүүрээ даран эрхлэнэ.
Чанёол өөрийн эрхтэнээ хэд хэд үрэн боссон найзаа жиминрүү нэвтрүүлхээсээ өмнө шүлсээрээ норгоод аажимаар хийв.
Жимин гонгинон уйлж чанёолын энгэрээс тас зууран хүнд амьгалхад чанёол ч байж ядна. Үнэхээр бариу дээр ямар ч хүнийхээс хамаагүй их таашаал өгч байв.
Чанёол жиминий дух хацар зэрэгт нь үнсэн тайвшруулаад удаан хөдөлхөд жимин байж ядан орилов.
"Ааахх хэрэггүй ээ өвдөж байна" гэсээр уйлахад чанёол хөдлөхөө зогсоон жиминийг тайвшруулах гэсэн мэт уруул хацар дух гээд байж болох бүх газарт нь үнсэн энхрийлж байв.Жиминий бие сулран гиншиж эхлэхэд чанёол бүлж эхлэв.
Жимин үнэхээр тачаангүй гиншин чанёолыг бүрэн асааж байв.Арсны цохилцох чимээ өрөөг дүүргэн чанёол аахилсаар хэд хэд бүлэн тавив.
Араас нь жимин ч тавьхад чанёол инээгээд "чи үнэхээр сайн байлаа" гээд шингэнийг нь цэвэрлээд хажуугаар нь хэвтэв.
Цамц нь тээртэй байсан тул тайлан хаяад жиминийг тас тэврэн нүдээ анив.Өглөөний нар чанёолын нүдэн дээр тусан сэрээв.
Чанёол урьд өмнөхөө бодвол илүү тайван тухтай унтаж чадсан байв.
Түүний жимин хошуу цорвойлгоод эгдүүтэй гэг ч нь унтаж байхыг хараад цээжиндээ наан үсийг нь үнэрлэв.Чанёол гэнэт уулга алдан инээгээд тэврэлтээ сулалан жиминийг шоолно.
"Жимин чанёолын мөөмийг хөхөж байна."