88:мэдрэмжгүй жимин

1.5K 189 12
                                    

Чанёол үнэтэй ресторанд жиминийг хүлээнгээ зөөгчид хандан бөгжөө өгөөд "энийг бялуунд нь хийчихээрэй" гэхэд зөөгч толгой дохин бөгжийг аваад явав.
Ч
Чанёолын төсөөлөлд үнэхээр сайхан зүйл бодогоно.

Төсөөлөл
Жимин чанёол хоёр өөд өөдөөсөө харан бие биенийгээ хайрын харцаар ширтнэ.
Жимин үнэхээр гоемсог хувцас өмсчихсөн томоор инээмсэглэн суух нь чанёолын зүрх сэтэглийн булиглуулан сандархад хүргэнэ.
Удалгүй зөөгч дарс авчиран хундаглаж өгхөд тэд хундага тулган гар гараасаа атгах аж.
Чанёолыг бялуугаа авчир гэж дохиход удалгүй гоёмсогоор чимгэлсэн бялууг жиминий өмнө тавав. Жимин баярлан инээмсэглхэд чанёол бялуугаа ид гэж дохив.

Жимин бялуугаа сэрээдэн амандаа хийгээд бялууруугаа харахдаа бялуун дунд нь байх гоёмсог бөгжийг хараад нудэнд нь нулмис цийлэгнэн чанёолруу хархад чанёол бөгжөө жиминий хуруунд зүүж өгөөд тэд үнсэлцэнэ.
"надтай гэрлээч" гэж чанёол асуухад жимин баярын нулмис унагаан зөвшөөрнө.
-төгсөв.

Чанёол төсөөлөлдөө хэт автан тэнэг инээн сууж байхад жимин хэдийн ирчихсэн нүүрнийх урдуур гараа савчуулан "орра зүгээр үү хөөе орра" гэсээр чихэн дээр нь орилход чанёол бодит байдалдаа эргэж ирэн тэнэг инээгээд жиминийг суухыг урив.

Чанёолын төсөөлөлд байсан жимин бодит жимин хоёр тэс өөр. Хослолын оронд шар дэгдээхийтэй цамц пүүз өмсөөд үсээ малгайгаар даржээ. Чанёол ч зөөгчийг дуудан дарс хундаглан өгхөд жимин нусаа татсанаа дарсаа нэг амьсгаагаар ууж орхив.

Чанёол бантсандаа худалаа инээн дарсаа балгахад зөөгч бялуу авчираад жиминий урд тавив.
Идэх юм харсан жиминий нүд сэргэн идэж эхэлхэд чанёол бөгжөө хурдан олоосой хэмээн залбирч байтал байдал эсэргээрээ эргэн жиминий таваг хоосорон ховдог жимин амаа арчаад "гоё бялуу байна ахаа та идэхгүй юм уу" гэхэд чанёол жиминий амыг ангайлгаж үзээд энэ тэнд бөгжөө хайн "чи бялуун дотороосоо юм олоогүй юу" гэхэд жимин толгой сэгсрээд "гүү нэг хатуу юм байхаар нь залгицаншт" гэхэд чанёолын арьс таталдан "харахгүй залигдаг юмуу" гэсээр уйлах нь холгүй гонгиноход жимин мэдэн будилан "юуг нь харах ёстой юм идэж л байвал хамаа байсан юмуу" гэхэд чанёол ухаан алдах шахав.

𝐂𝐇𝐈𝐌 𝐂𝐇𝐈𝐌Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang